Якщо порівняти звичайний ринок і AliExpress, то головна, і, мабуть, єдина відмінність буде в територіальному місці продажу товарів. В обох випадках діє один закон - клієнт завжди правий, а тому торг завжди доречний.
Платити чи не платити повну вартість за продукт - вирішувати вам. Але, якщо ви все ж вирішили заощадити і отримати знижку у продавця, то немає нічого простішого як просто попросити про це.
Як переконати продавця?
Щоб продавець погодив вам знижку, необхідно позначити серйозність своїх намірів. Додайте один, а краще кілька товарів до себе в кошик, але не оплачуйте їх.
Тим самим ви покажете, що ви всерйоз готові зробити велику покупку, але вам не вистачає всього лише частини коштів для її завершення. Продавцю вигідно, щоб ви зробили велике замовлення і він може піти вам на деякі поступки.
Як почати діалог?
Все досить просто, благо інтерфейс Aliexpress досить зручний. Щоб зв'язатися з продавцем, необхідно перегорнути сторінку вниз і побачити в лівій частині екрана кнопку «Написати»/«Написать» або «Звернутись до продавця»/«Связаься с продавцом».
Далі, ви автоматично переходите в діалог з продавцем і тут починається найцікавіше. Необхідно правильно вибудувати діалог, щоб переговори були вдалими в вашу користь. Ось кілька порад як це зробити:
- Для спілкування використовуйте англійську мову. Звичайно, продавець може відповісти вам, якщо ви напишите ваш запит і українською/російською, але тим самим ви вже налаштуєте проти себе продавця, якому довелося скористатися перекладачем, щоб зрозуміти вас. Тому візьміть цю роботу на себе і напишіть ваш запит англійською, благо є безліч онлайн-перекладачів. Наприклад, скористайтесь Google Перекладач.
- Почніть ваш діалог з привітання: «Dear friend!», Буде цілком доречно. — Далі текст може бути будь-якого змісту, все залежить від вашої фантазії, виду товару і розміру знижки, яку ви просите. Головне пишіть максимально відкрито і дружелюбно, перераховуйте всі аргументи, за якими продавець повинен зробити вам знижку. Ви можете пообіцяти залишити хороший відгук, порекомендувати магазин своїм друзям і знайомим або стати в майбутньому постійним клієнтом.
Наскільки сильно можна знизити ціну?
На жаль, 90% знижку вам навряд чи вдасться роздобути, хоча бували й такі випадки. Але тут вже безпосередньо виникає питання до якості товару, раз на нього може бути така велика знижка.
Ось кілька кроків, виконуючи які можна визначитися з перспективами очікуваної вигоди:
- Перегляньте всі цінні на дану продукцію і зробіть висновок про її середнє значення.
- Враховуйте, що позиції з великим рейтингом і численними відгуками більш безпечні, але і сторгуватися буде свідомо складно.
- Обирайте невеликі магазини, які тільки недавно почали продаж товарів. Їм як нікому іншому потрібні клієнти, тому в більшості випадків вони будуть згодні на надання знижки заради поповнення клієнтської бази.
- Проаналізуйте статистику продажів, щоб зрозуміти на які знижки вже йшов цей продавець.
- Підведіть підсумок зібраної інформації і визначтеся з розміром знижки.
Завершення переговорів.
Якщо ви слідували перерахованим правилам, то торг з продавцем буде з виграшним фіналом в вашу користь. За статистикою, продавець поступається близько 20% від ціни. Що вже краще, ніж нічого, погодьтеся? Перед оплатою замовлення переконайтеся, що ціна на товар знизилася, і завершуйте замовлення покупкою.
Після закінчення діалогу з продавцем обов'язково подякуйте йому, а після отримання посилки залиште позитивний відгук! Постарайтеся виконати обіцяні слова продавцеві, щоб в наступний раз, скористатися ще більш вигідною пропозицією.