Інформація буде актуальною та корисною для тих, хто хоче спробувати свої сили у партнерських програмах Admitad та інших партнерських програмах.
Минули часи, коли заробіток в інтернеті подавали як спосіб отримати мільйони за короткий період. Звичайно, дехто, як і раніше, спамить оголошеннями з серії «Я розповім вам, як заробляти $1000000 на місяць, сидячи вдома з двома дітьми та десятьма собаками». Але сподіваємось, на такі щедрі пропозиції вже ніхто не ведеться.
Варіантів для онлайн-заробітку багато, простих майже не існує. Це не дуже гарна новина. А ось і хороша: підкажемо, що робити, щоб таки отримати дохід.
Якщо вже якийсь час намагаєтеся заробити в інтернеті, але прибутку немає (або є, але дуже невеликий), ця стаття — для вас. А ще для тих, хто тільки вступає у світ онлайн-підприємництва і поки що не визначився з нішою (ще ми називаємо її вертикаллю) та джерелами трафіку.
Про що мова?
Причин, через які не виходить отримати дохід, безліч. Ось лише кілька — пов'язаних із вибором тематики та бізнес-моделі.
- Ніша надто висококонкурентна, і у вас не вистачає ресурсів, щоб змагатися з досвідченішими веб-майстрами та онлайн-підприємцями.
- Середній чек у сегмента невеликий. Навіть якщо ви продаєте багато одиниць товару, підсумковий заробіток не вражає.
- Працюєте не в тих гео. Можливо, в країні, на яку ллєте трафік, ваша ніша не потрібна. Навряд чи вдасться заробити на просуванні товарів для зимових видів спорту у країнах, де не буває снігу.
- Льєте трафік на десктопних користувачів, хоча вертикаль користується популярністю у користувачів гаджетів.
- Використовуєте невідповідну для ніші бізнес-модель. Грубо кажучи, продаєте товари з елітного сегменту в соцмережі, де мешкають люди з невеликим прибутком і не зацікавлені у таких продуктах.
Помилки слід виправляти. Зібрали статистику Admitad за останні півроку, щоб показати, як і з чим працюють веб-майстри, що і де продають. І склали посібник із вибору прибуткових категорій товарів та послуг.
Що продавати?
Категорії з найбільшою кількістю замовлень.
Логічно, що в сегменті, де більше замовлень, більший шанс знайти покупців та заробити. Це популярні категорії зі зрозумілими продуктами, які користуються популярністю.
Що ще. Найвищі показники за кількістю замовлень у фінансовій ніші — категорія МФО, у туризмі — бронювання готелів, у мобільних програмах — мобільний e-commerce (наприклад, оффери «Яндекс Маркет», Joom, Letyshops).
Найменше замовлень у категорії інтернет-магазинів — у товарів для дорослих та ювелірних виробів. У тревелі рідко замовляють пакетні тури, у фінансових програмах не користуються популярністю автокредити.
Застерігаємо від поспішних висновків. Кількість замовлень – важлива, але не єдиний показник. Тож підемо далі.
Географія.
Відсоток від загальної кількості замовлень по країнах у «хлібних» категоріях. Іншими словами, у яких країнах ці категорії користуються найбільшою популярністю.
Що ще. Росія у всіх категоріях йде з величезним відривом. Втім, нагадуємо: це внутрішня статистика Admitad, а не картина міжнародного ринку.
Є й категорії, в яких Росія поступається лідерством. Квитки на заходи та розваги, онлайн-освіта, мобільні програми для Android потрібні в Індії, кредитування — в Казахстані, МФО та телекомунікаційні послуги — в Україні, мобільний e-commerce — у Туреччині.
Матеріал на допомогу. Як працювати із закордонним трафіком
Найвищий дохід з однієї дії користувача.
Категорії, на яких можна найбільше заробити із замовлення, покупки, установки - загалом, з цільової дії.
Що ще. Непогані показники серед інтернет-послуг — у програм та IT-сервісів, онлайн для B2B. У туризмі – для пакетних турів.
В інтернет-магазинах середній чек зазвичай невисокий. Очевидно, автокредит обійдеться набагато дорожче, ніж пара туфель чи пакет корму для собаки. Серед лідерів у категорії інтернет-магазинів — меблі та товари для дому, ювелірка та, як не дивно, товари для дорослих.
Невеликий дохід з однієї дії йде в категоріях маркетплейсів (часто люди замовляють там недорогі дрібнички), медичних та мобільних сервісів, онлайн-освіти.
Заробіток з однієї цільової дії у цьому топ-5, безумовно, високий. Втім, у таких категоріях підвести користувача до здійснення цільової дії непросто. Ці продукти потрібні людям не так часто, їхнє придбання довго і ретельно обмірковують. Наприклад, іпотеку людина бере раз у житті, а гардероб потрібно оновлювати щосезону.
Найвищий середній чек.
Показник демонструє платоспроможність покупців за категоріями. Загалом це ніші, де водиться найбільша риба. Хоча перше і третє місця вибиваються за змістом: тут йде мова не про плату за товар, йдеться про позику.
Що ще. Серед інтернет-магазинів найвищі чеки у сегментах ювелірних виробів, електроніки та побутової техніки, меблів та товарів для дому. В інтернет-послугах — у категорії квитків на заходи та розваги.
Найбільше активних веб-майстрів.
Показник підкаже вертикаль із найнижчою (або, навпаки, якщо ви любите змагальний дух, високою) конкуренцією.
Що ще. Серед найбільш низькоконкурентних ніш: фітнес та онлайн для B2B (інтернет-послуги), автокредити та іпотека, e-commerce для iOS та утиліти (мобільні програми).
Товари на зразок одягу — зрозумілі та затребувані, їх простіше продавати. Тому так багато охочих займатись цими категоріями. Але, нагадаємо, і середні чеки цих сегментів невисокі.
Відсоток мобільних користувачів.
Цифри показують, яким користувачам краще продавати - тим, хто сидить з гаджетів або з десктопів. Найбільше трафіку з гаджетів йде у категорії:
Що ще. Фізичні товари більшість людей, як і раніше, воліють купувати офлайн, щоб помацати, приміряти, спробувати. Тим не менш, і в категорії інтернет-магазинів є ніші із високим відсотком мобільного трафіку (понад 50%). Це продукти для тварин, дитячі товари, adult-штуки, косметичні та гігієнічні засоби.
Найменше мобільного трафіку - у категоріях маркетплейсів (мабуть, люди воліють засісти за ПК, щоб зручно було довго і скрупульозно вибирати численні дрібнички на тому ж AliExpress), хобі та канцтоварів, IT-сервісів, комп'ютерних ігор, оренди машин, МФО.
Найпопулярніші бізнес-моделі.
Які бізнес-моделі веб-майстри найчастіше використовують для заробітку у різних категоріях. Або, іншими словами, звідки беруть трафік. Ось у яких категоріях ми змогли виділити закономірності.
Що ще. Для товарів повсякденного попиту на кшталт косметики, одягу та взуття, аксесуарів добре працюють купони, промокоди та кешбек. Ще б пак: люди люблять знижки, їм подобається економити.
Для фінансових продуктів підходять фінансові вітрини. А для маркетплейсів ми хоч і виділили основні джерела трафіку, але тут працюють практично будь-які бізнес-моделі, у тому числі соцмережі та месенджери.
Матеріал на допомогу. Бізнес-моделі для заробітку
Робимо висновки.
Наведемо приклад, як використовувати ці цифри. Припустимо, бачимо, що товари з Китаю чудово продаються в Росії: у цій ніші безліч замовлень. А ще для просування таких офферів можна використовувати різні бізнес-моделі: піти складним шляхом і створити сайт-вітрину, або заощадити час і гроші і продавати через соцмережі.
Але ця ж категорія має мінуси: величезна конкуренція, низький середній чек, невеликий дохід з однієї дії.
У сегменті туризму та подорожей пакетні тури набувають досить рідко. Натомість середній чек із таких покупок — один із найвищих. Відповідно, і прибуток від продажу ви отримаєте вражаючий.
Таким чином, вам потрібно вирішити: чи готові ви прикладати зусилля, щоб продавати складніший продукт меншій кількості людей, зате отримувати з кожного продажу більше грошей. Або вам буде простіше і приємніше продавати багато недорогих товарів та послуг за спрощеними схемами, через менш затратні бізнес-моделі, і з кожної цільової дії отримувати копійчину.
Ще варіант використання цієї статистики. Якщо вам пристрасть як подобається певна ніша, але вона входить до висококонкурентних, є альтернатива: просувати оффер у регіоні, де мало активних веб-майстрів у тому ж сегменті. У такому разі і заробіток з дії буде хорошим, і можна знайти багато цікавих активних офферів. Наприклад, лийте трафік на маркетплейси не з Росії, а орієнтуйтеся на користувачів з Об'єднаних Арабських Еміратів, Фінляндії, Таїланду, Перу.
Звісно, при виборі ніші та офферу є багато інших нюансів. Про них ми писали тут.
У нас в рукаві ще багато корисної статистики, яка хоч і не думатиме і зароблятиме за вас, зате підкаже вірні рішення. І ми обов'язково будемо нею ділитися.