Особистий бренд у соціальних мережах: створюємо, розвиваємо, використовуємо.

Кожному творцеві, який представляє свою ідею, справу, важливо виділитися з конкурентної ніші і швидко здобути популярність. У цьому допоможе особистий бренд, що запам'ятовується, який зафіксується в пам'яті аудиторії, як слова з пісні, і спрацює краще за рекламу. Продумано вибудуваний образ здатний вивести людину на новий рівень і надати їй ваги. Важливо пам'ятати, що при його трудомісткому створенні враховувати всі важливі моменти.

Що таке personal brand?

Це унікальний імідж особистості, яка доклала багато зусиль для формування свого реноме або продукту, що став тенденцією. Він має підкреслювати статус і роль професіонала в конкретній сфері, його цінність і значущість. Продумане кліше допоможе охопити цільову масу, і аудиторія почне сприймати людину як авторитетну медійну персону.

Розробка особистого бренду є дуже складним процесом, під час якого важливим є не тільки формування, а й постійний розвиток, підтримка. Персональну легенду потрібно невпинно актуалізувати, інакше можна швидко опинитися поза трендом. Створений образ має продовжувати привертати увагу і бути однією з обговорюваних тем.

Необізнана людина може зробити помилку, що потребує оперативного виправлення, наприклад, знизити "гарячу" активність у тих же соцмережах. Без "підігріву", миготіння на сторінках, інтерес публіки стрімко знижується, як і рівень репутації.

Кому і для чого потрібно розвивати особистий бренд?

Одні думають, що personal brand тісно пов'язаний тільки з комерцією, інші - з шоу-бізнесом, але вони помиляються. Унікальний імідж важливий не тільки там, де можна продати товар, послугу, власний талант, а й задумку, тезу, відкриття. Він потрібен тим, хто хоче привернути інтерес аудиторії до своєї активної діяльності в таких галузях:

  • Творчість - співакам, танцюристам, акторам особливо потрібно бути впізнаваними, улюбленими та популярними.
  • Інвестиції - ніхто не довірить свої гроші суб'єкту без статусу, підтримуваного в особливих колах.
  • Політика - лідери фракцій, дипломати, діячі зобов'язані піклуватися про реноме і стежити за своїми позиціями.
  • Спорт - що більше в людини медалей, досягнень, то ретельніше вона має продумувати дії не тільки на ігровому полі, а й у соціальному житті.
  • ЗМІ - журналісти, ведучі, коментатори мають залучати глядачів на канали, щоб уникнути забуття.
  • Мистецтво - багато картин, творінь, зображень купують зовсім не за красу, а через креативність автора.

Фрілансерам, науковим представникам, блогерам, будь-яким керівникам теж важливо розуміти, навіщо потрібен особистий бренд і яку користь він може їм принести.

Залучення "теплих" клієнтів

Під таку категорію підпадають користувачі, які вже виявляли непідробний інтерес до творця, продукту і перейнялися довірою. Ними можуть бути підписники, які залишають контакти - тим самим вони висловлюють готовність до співпраці, угоди. Залишиться тільки нагадати про себе і вибудувати довгострокові торговельні відносини.

Метод залучення відіграє ключову роль для будь-якого бізнесу, тому що допомагає його просувати. Пов'язані з цим витрати значно нижчі за оплату медійних банерів, що свідчить на користь економії. Ефект впливу може призвести до результатів, які виявляться більш приголомшливими, ніж під час рекламної кампанії. Такий підхід принесе прибуток і допоможе зрозуміти, для чого потрібно розвивати особистий бренд. 

Стати відомим у спільноті професіоналів

Більш успішне конкурентне середовище можна порівняти з трясовиною, що заважає пробитися нагору. Допомогти тут може тільки епатажний імідж, який стане фурором, підвищить впізнаваність. Цікава легенда дасть змогу виділитися у своїй ніші, жваво стартанути, а не йти до слави дрібними перебіжками.

Важливо пам'ятати, що для забезпечених людей дуже важливий престиж, і вони готові заплатити за популярність. Впливовій людині буде приємно продемонструвати своїм гостям, що вона дозволила собі запросити популярну персону.

Спрощення пошуку роботи

У цьому питанні теж допоможе побудова, формування особистого бренду, бо на ринку праці дуже складно конкурувати через велику кількість претендентів, які по-своєму талановиті й також мріють виділитися. Вдало створений образ допоможе досягти успіху і перетягнути увагу заможних замовників на себе. Що яскравішим буде ореол навколо репутації, то вищий шанс стати затребуваним виконавцем.

Залучення партнерів

Багато підприємців відчувають потребу в професійній підтримці, фінансових вливаннях ззовні. Для отримання допомоги доведеться запропонувати інвестору бартер, яким може стати популярність, епатажне кредо.

Як створити особистий бренд: поетапний процес?

Для повернення публічної уваги до своєї персони потрібно придумати оригінальне рішення. Коли йдеться про залучення покупців, епатажна поведінка може бути недоречною. Для таких випадків існують перевірені поради від експертів.

Поставити мету

Що чіткіше зробити уявлення підсумку, до якого бажано підійти, то простіше буде домогтися потрібного ефекту. Можна взяти за основу досвід успішних людей, але тільки не ставати повною копією Джобса, Артем'єва, Цукерберга або Гейтса. Кожен діяч має досягти фінішу автентичним шляхом, використовуючи свої унікальні якості, проявляючи індивідуалізм.

Визначити завдання побудови персонального бренду

У кожній ніші є свої болі, підводні камені, тому спершу потрібно вирішити, який образ, ідея підійде найкраще. Ідеальне потрапляння допоможе залучити потрібних людей, а не зіткнутися з проблемами, пов'язаними з відторгненням, нерозумінням. Потрібно заздалегідь продумати поведінку, розвиток, акцентувати увагу тільки на своїх сильних сторонах. Завдання, мета та імідж, що відповідають полю діяльності, тенденціям - це перший крок до успіху.

Обрати цільову аудиторію

Зазвичай продукт або послуги пропонуються певній категорії людей, які відчувають конкретні потреби. Потрібно їх знайти, зрозуміти, чого вони потребують, і просто постаратися виконати ці бажання. Така діяльність має викликати асоціативний зв'язок імені творця з його тереном і здорову критику, що переслідує всіх відомих лідерів. 

Придумати індивідуальну концепцію особистого бренду як ключовий посил

Кожен блогер-підприємець, який поважає себе, повинен мати власну тезу. Нею може стати хльостке повідомлення, гасло, що підкреслює експертність. Однією фразою потрібно розповісти про свою позицію, роль у бізнесі та пропоновані переваги.

Перформанс має справити правильне враження після трансляції в мережах, на різних каналах і перетворитися на стильну упаковку. Для найбільшого ефекту варто подумати про легенду, унікальну історію, яку теж потрібно регулярно демонструвати.

Вибір оптимального майданчика

Незважаючи на те що особистісний бренд це персональний, індивідуальний хід, він як ніщо інше вимагає публічності. Щоб досягти мети, доведеться проникнути в маси, використовуючи для цього популярні онлайн-можливості.

Підійдуть соціальні платформи, медійні канали, які збирають набагато більше однодумців. Кожен інтернет-ресурс відрізняється своїми правилами, візуалізацією, характерними елементами, під які доведеться підлаштувати контент.

Потрібно буде знайти спільну тему, подивитися, що викладають користувачі, опоненти. Не забувати ставити лайки, проявляти активність, лояльність щодо колег. Деякі з них можуть стати в пригоді, якщо раптом виникне необхідність пошуку співавторів. 

Де почати просувати особистий бренд і як побудувати взаємини з аудиторією?

Чудовим рішенням стане створення віртуальної візитівки, спеціального сайту, який якнайкраще презентує основу діяльності. Потім запросити на нього людей, прямо зі сторінок:

  • соцмереж;
  • журналів;
  • блогів;
  • месенджерів.

Час в очікуванні гостей потрібно витратити з користю, щодня викладаючи новини про себе на відомих платформах.

YouTube

Це такий потужний відеоінструмент, який здатний продемонструвати, що означає особистий бренд і як він пов'язаний із сильними сторонами людини, яка це таке. Щоб заявити про себе на Ютубі, потрібно провести якісне знімання з гарною візуальною, мовленнєвою складовою і викласти на огляд аудиторії, водночас не забувши закликати відмітитися лайком, підписатися на новини або залишити коментар. Можна також за певну плату домовитися, щоб ролик запускався під час перегляду контенту інших блогерів. 

Telegram-канал

Популярний месенджер, найкращий претендент для створення пабліків, коротких анонсів і новинних фактів. Ідеально підходить для привернення уваги до своїх сторінок у соцмережах, за допомогою акуратно вставлених посилань. Підходить для піару, взаємодопомоги, реклами та пошуку своєї цільової аудиторії. 

Інші соціальні мережі

Є ще кілька популярних майданчиків, що відрізняються особливою специфікою. Вони теж підійдуть під цю мету, але представляти ідею на них доведеться різними способами. Для Інстаграма це формат сторіс, суперякісні гіфки, фотки, коротенькі Reels кадри.

TikTok дає змогу безкоштовно розміщувати відеоролики з рекламним вмістом і залучати платоспроможних клієнтів, користувачів, відвідувачів. Твіттер більш спрямований на європейський ринок. На його сторінках можна зустріти представників, серйозно налаштованих на інвестиції в бізнес. Фейсбук продовжує залишатися найвпливовішою мережею світового масштабу.

Приклади знаменитостей для поняття специфіки особистого бренду

Найбільш популярні імена:

  • Коко Шанель. Ім'я цієї жінки завжди асоціюватиметься із запаморочливим парфумом і маленькою чорною сукнею.
  • Джефф Безос. Більше відомий за своїм дітищем - маркетплейсом "Амазон", але у нього є ще космокомплекс "Blue Origin", видавничий центр "Вашингтон".
  • Ілон Маск. Багатозначна фігура, медіамагнат, власник успішних концернів "Тесла", "SpaceX", співзасновник "OpenAI" і мультимільйонер.

Висновок

Наведені дані свідчать про те, що ексклюзивний імідж - це не просто сучасний тренд, а реальна необхідність. Відповіді на запитання про особистий бренд, кому він потрібен, що входить у поняття, свідчать, як важливо представити унікальний образ. Зробити це буде дуже складно, тому що потрібні чуття, тонкий підхід, поетапне дотримання.

Питання - відповідь

Які переваги дає personal brand?

По-перше, економія бюджету на презентаціях, які діють як реклама, але обходяться в рази дешевше. По-друге, це потужний аргумент переконання потрібних людей, покупців, інвесторів у своїй репутаційній надійності, серйозності, доброчесності. І по-третє, дає змогу прискорити процес просування власних ідей, товарів, конструктивних рішень, послуг.

Як довго створюється особистий бренд?

Багато відомих людей в інтерв'ю кажуть, що на це пішло від 2 років і більше. Доведеться налаштуватися майже на 20 кроків, запастися терпінням і не забувати про постійний розвиток. Якщо розв'язати задачу потрібно швидко, тоді на допомогу прийдуть фахівці, які виведуть у світ зараз і підтримають у майбутньому.

На якому майданчику найкраще розвивати свій імідж?

Для цього підійдуть будь-які соцмережі, месенджери, блоги з цільовою аудиторією. Досить виділити 2-3 канали з тематикою, що відповідає цілям. Потрібно пам'ятати, що особистий брендинг - це персональний посил, який вимагає публічного представлення в потрібних місцях.

Отправить комментарий

Добавлять новые комментарии запрещено.*

Новые Старые