Брендовий трафік: що це таке і що означають бренд-запити.

У цій статті розповімо, для чого в рекламі застосовуються брендові пошукові запити, яких рамок потрібно дотримуватися, щоб забезпечити успішне просування, скільки для цього потрібно залучити органічного і платного трафіку.

Загальне уявлення

Йдеться про кількість користувачів, які приходять на сайт за ключовими словами і фразами, в яких міститься найменування того чи іншого бренду. Найчастіше для перенаправлення відвідувачів задіюються класичні формулювання ключів, що містять найменування організації, магазину, фірми. Аудиторія, що використовує їх, найчастіше вже знайома з продуктом виробника і з цієї причини схильна знову звернутися до нього. Але сьогодні більша частина реклами запускається на позиції товару, категорії послуг. 

Нюанси і плюси

Якщо йдеться про позитивні сторони, якими володіє брендовий трафік, то до цих переваг відносять:

  • Підвищений відсоток клікабельності. Це означає, що аудиторія сприятливо ставиться до бренду.
  • Підвищена ймовірність демонстрації за помилковими запитами.
  • Сприятливий для алгоритмів пошуку сигнал.
  • Знижені ставки при пуску контенту в Google Ads. Подібне явище зумовлене малою конкуренцією, якістю, релевантністю.

Ще до плюсів належить можливість підвищення впізнаваності організації.

Чим бренд-трафік кращий за звичайний?

Відсоток переходу за ключами є гарним знаком для Гугла. Пошуковики прагнуть зацікавити людей продукцією компанії. Для цього її назва виділяється, а сайт починає ефективніше ранжуватися. Докази цього явища знаходяться на Moz. Проводилися особливі тестування і перевірки, результати яких дали змогу відзначити залежність потрапляння в ТОП від бренд-трафіку.

Дві стратегії

Фахівці, що займаються брендовим трафіком, добре знайомі з такими основними методами, як захист і атака. Кожен із них має особливості, які беруться до уваги перед виконанням будь-яких дій для досягнення сприятливого результату.

Перша методика задіюється, якщо з'являється необхідність витіснити з топа видачі конкуренцію. Передбачається зайняття перших 4-х позицій. Конкуренти відкидаються на вторинний екран або ще нижче. Друга методика задіюється, якщо потрібно випередити суперника. Якщо все зробити правильно, то, як правило, виходить оперативно збільшити приплив трафіку за брендовими запитами.

Збір та аналіз семантики

Для виконання необхідних дій задіюються особливі інструменти. Одним із найпопулярніших режимів є Wordstat. Щоб працювати з ним, потрібно ввести назву свого бренду і подивитися, якими формулюваннями користуються користувачі під час пошуку.

Додатково варто ознайомитися зі звітами метрики і дізнатися, що приводить відвідувачів на цільовий сайт. Для цього необхідно вибрати лічильник, після чого зайти в ліве меню і вибрати розділ "Звіти", перейти в підрозділ "Джерела" і натиснути на пункт "Пошукові запити".

Що заважає просуванню?

Якщо потрібно домогтися сприятливого результату з максимальною оперативністю, то варто робити наголос на реальних результатах аналізу, а не брати до уваги рекомендації знайомих або особисті домисли. Перед запуском реклами необхідно упевнитися, що бренд дійсно впізнаваний. Якщо підготовка не проведена належним чином, то спочатку варто приділити час PR-кампанії.

Як збільшити брендовий трафік?

Якщо з'являється необхідність провести просування будь-якого ресурсу, то домогтися сприятливого результату можна кількома способами. Сайти просуваються за допомогою:

  • Діяльності в соцмережах.
  • Крауд-маркетингу.
  • Онлайн-маркетингу.
  • Контент-маркетингу.
  • Розміщених на зовнішніх порталах статей.
  • Каталогів та агрегаторів.
  • Довідників, карт.

Щоб домогтися бажаного, допустимо комбінувати кілька способів, здійснюючи необхідні дії з урахуванням нюансів ситуації. Варто довірити цей процес фахівцям, оскільки самостійні дії за відсутності досвіду тягнуть за собою небажані наслідки.

Активність у соцмережах

Для забезпечення впізнаваності передбачається робота з користувачами, які відвідують групи в соцмережах. Для привернення уваги аудиторії періодично публікується контент, влаштовуються конкурси, даються цінні поради. Залишати брендові пошукові запити в контекстній рекламі не обов'язково. Зацікавлені користувачі знайдуть сайт самостійно.

Крауд-маркетинг

Йдеться про підвищення ступеня впізнаваності через особливі форуми, дошки. Якщо бренд має базову популярність, то зробити його найменування помітним у ТОПах вийде і без додаткових зусиль. Але іноді рекомендовано додатково стимулювати аудиторію до діалогу в необхідному руслі. Це можна зробити шляхом відкриття заздалегідь підібраної теми або постановки запитань. Іноді обговорення створюється штучно, завдяки чому забезпечується можливість реклами товару від імені групи людей.

Офлайн-маркетинг

Бренд просувається із застосуванням різноманітних заходів, що проводяться в режимі офлайн. Чимала частина рекламної активності сьогодні перетекла в онлайн, але низка звичайних засобів, як і раніше, добре працює традиційним способом. Йдеться, наприклад, про семінари або благодійні заходи.

Контент-маркетинг

Просування здійснюється шляхом постингу рекламної інформації на власних майданчиках, а також її популяризації з використанням аудіоподкастів. При цьому припустимо вести скоординовану діяльність із блогерами, вживати інших активних дій, що сприятливо впливають на поширення відомостей про фірму.

Статті на зовнішніх ресурсах

Нерідко постинг здійснюється із застосуванням популяризованих сайтів. Передбачається використання ресурсів, де присутній не пасивний трафік. Іноді вибираються майданчики, які переглядає цільова аудиторія. На них розміщується контент від імені рекламованого бренду.

Агрегатори, каталоги

Йдеться про використання ресурсів, які домінують у видачі. Засвітитися в них важливо компанії, яка хоче стати більш впізнаваною серед потенційних замовників. Робити рекламу з їх використанням можна нерідко безкоштовно.

Карти, довідники

SEO-просування передбачає включення ресурсу в Google-бізнес, а також карти. Рекламні матеріали передбачається розміщувати і в інших поширених довідниках, які актуальні для конкретної справи. Потрібно заздалегідь визначитися, де буде привертатися увага аудиторії, щоб зробити процес ефективним.

Коли брендовий трафік не працює?

Кампанія, спрямована на підвищення впізнаваності бренду, закінчується несприятливо, якщо її здійснюють люди, які не мають необхідного досвіду, знань. Також до неможливості досягнення бажаного результату веде недбале ставлення до нюансів процесу.

Антиприклади та помилки

З популяризацією компанії виникають труднощі, якщо фахівець припускається таких помилок:

  • Компанії дається довга, немилозвучна назва. Краще обирати коротке звучне поєднання символів, що не повторюється раніше.
  • Відсутня система в брендовій побудові. Рекомендовано брати до уваги послідовність, діяти за заздалегідь складеним планом.
  • Роботи, пов'язані з формуванням іміджу фірми, проводяться несвоєчасно. Дехто вважає, що спочатку міркувати про брендинг не треба, через що втрачають час.
  • Відсутній проміжний аналіз результативності. Через це даремно витрачаються виділені на рекламу кошти.

Також до поширених помилок належить делегування процесу просування співробітникам без мотивації та компетенції.

Як правильно працювати?

Ефект, якого можна досягти шляхом грамотного використання брендового трафіку, здатні відчути на собі не тільки великі проєкти, а й інформаційні, інші ресурси. Потрібно враховувати, що відмова від своєчасної кампанії, спрямованої на популяризацію бренду, залишає перші позиції суперникам. Рекомендовано оперативно й ефективно обробляти бренд-запити, просувати SEO-фактори, виконувати інші дії, щоб сайт не йшов з ТОПу видачі. Для цього потрібні перераховані вище інструменти.

Запитання та відповіді

Чим бренд-трафік важливий для розвитку бізнесу?

Користувачі, які переходять за відповідними запитами, якісніше конвертуються. Але щоб детально відстежувати ступінь ефективності виконання необхідних дій, необхідно регулярно проводити особливі тести і дивитися на показники.

Як виділити із загального дані щодо брендового трафіку?

Сприятливого результату можна домогтися шляхом виконання налаштування. Потрібно зайти в розділ адміністрування Google Analytics і вибрати потрібне. Необхідно за замовчуванням відвідати групу каналу або створити нову. В останньому випадку треба натиснути на відповідну кнопку. Після цього придумується назва, визначається правило, додаються умови.

Через які неправильні дії пошукові запити не працюють?

Сприятливого результату не дає змоги домогтися відсутність системи в побудові бренду, а також аналізу результативності дій, що вживаються з метою його популяризації. Важливу роль також відіграє залучення до роботи співробітників, які не володіють відповідною мотивацією і досвідом. Іноді проблема провокується відсутністю дій, спрямованих на поліпшення іміджу фірми. Додаткове значення має складна і довга назва, елементи якої вже використовувалися раніше.

Отправить комментарий

Добавлять новые комментарии запрещено.*

Новые Старые