UGC-контент: що це таке і як його використовувати?

У статті ми розповімо, що таке UGC-контент, і яка його роль у створенні іміджу бренду. Ця методика не вимагає повної самовіддачі, великих матеріальних вкладень і часу. Головне, чим слід керуватися, застосовуючи її, - це уважне ставлення до своєї аудиторії, адже саме вона є основною рушійною силою в розвитку бренду. Думки людей на різних інтернет-порталах допоможуть створити навколо компанії ажіотаж, який піде на користь просуванню. Щоб отримати максимальний ефект від голосу громадськості, потрібно знати, як проводяться такі кампанії.

UGC-контент: що це на сайті?

Інтернет-простір дає змогу кожній людині публічно висловити свої враження в прийнятному форматі. Зробити це можна практично скрізь, на спеціально розроблених майданчиках і соціальних, медіа, інформаційних каналах.

Компанії, фірми можуть отримати з цього безцінну вигоду і перетворити на тактичний маркетинговий хід. Усе, що потрібно, це підігрівання інтересу до назви, продукції, послуг. Чим більше буде хороших відгуків, позитивних фактів про використання продукту або послуги, тим швидше логотип бренду стане таким, що запам'ятовується.

Виконати завдання грамотно допоможе User Generated Content - генерація користувацького контенту (це дослівний переклад). Методика навчить, як позитивно впливати на людей, зробити охоплення і схилити до взаємовигідної творчої співпраці.

Навіщо це використовують і в чому переваги?

Відповідь на запитання дасть уявлення про звичайні передвиборчі перегони або рекламну кампанію. Обидва заходи вимагають чималих вкладень, і щоб знайти потрібну кількість ресурсів, доводиться вибудовувати зв'язки з інвесторами, влаштовувати прийоми та багато іншого.

У цих діях не буде необхідності, якщо настане час підключити UGC сервіси, адже це доступно абсолютно безкоштовно. Єдине, на що доведеться витратитися - бонуси, винагороди, безкоштовні подарунки для тестування і демонстрації. Невелика плата за довіру і мінімум поступок допоможуть стати впізнаваним без зайвих зусиль, просто грамотно керуючи своїм електоратом.

Є й інші переваги:

  • При широкому охопленні піднімається потужна хвиля, яка допоможе з ранжуванням, підніме над конкурентами в дуже короткі терміни.
  • Аудиторія легше повірить звичайним оповідачам з народу, які погодяться представляти продукти. Їхні огляди краще вплинуть на продажі, ніж дорогі РК, і трафіку вони приведуть набагато більше.
  • Відсутність неправдоподібних постановок, розіграних емоцій, якими рясніють рекламні блоки. Природна автентичність від душі викличе більше довіри до бренду, ніж майстерно зіграна режисерська сценка.
  • Можливість звернутися до ЦА, спільноти, почути думку, болі, критику і змінити свою ідею під більшість, щоб вона продавалася краще. 

Потрібно лише зрозуміти, як працює ця система загалом, з чого починати і який метод буде найбільш ефектним.

Що таке користувацький контент: типи звернення

Під це поняття підпадає все те, чим займаються юзери в інтернеті. Найчастіше вони:

  • викладають ролики та фото;
  • коментують і відгукуються;
  • звертаються до підписників за лайками;
  • діляться враженнями та досвідом.

Головне, що вони активно спілкуються зі знайомими або невідомими людьми і їм довіряють. Після залучення до співпраці ці блогери почнуть неупереджено обговорювати продукти замовника і зроблять такі теми домінантними. Залишається тільки вибрати формати звернення, які найбільше підходять для цілей.

Зображення

Якісні скріншоти із зображеною продукцією, товарами, є вагомим інструментом впливу. Такий вид розміщення product placement приваблює візуалізацією і ненав'язливістю, якщо не використовувати наполегливих рекламних цитат. Краще показати фото продукту в дії, його схему, внутрішній устрій, натуральну красу.

Відео

Діє краще, ніж картинки, але спочатку потрібно підштовхнути аудиторію до перегляду. Найкращою мотивацією буде якась проблема, яку допоможе вирішити цей ролик. Як UGC платформу можна використовувати:

  • Ютуб;
  • Сервіси Гугла (Карти, Маркети);
  • Соціальні мережі та мобільні месенджери.

Огляди продуктів

Приклад такої кампанії: відеоінструкція із заміни деталі автозасобу або з його самостійного обслуговування. До цього дайджесту бажано додати розповідь про можливості, виняткові особливості цієї моделі. Інший варіант: наочна офлайн-демонстрація, на якій товар можна помацати, близько розглянути. Головне, не помилитися з вибором місця, відповідної аудиторії, умов для тест-драйву.

Відгуки

Розміщуються на експертних майданчиках, створених спеціально для таких цілей, наприклад, на "Відгуку". Крім цього, майже у кожного сайту під статтями є колонки, в яких можна поділитися враженнями про сервіс. Головне, щоб записи виглядали натуральними, людськими, інакше є ризик не пройти модерацію.

Прямі трансляції

Це відео сюжети про особисте використання, позитивне апробування, в яких буде згадано бренд виробника. Короткі життєві історії на кшталт стрімів, відгуків з акцентуванням ракурсу на продукті.

Коментарі

Підключаються будь-які соціальні UGC-майданчики і теми, на яких доречні пости про певний товар. Тут важливо мати велике коло підписників, які прислухаються до кожного слова ведучого. Чим більше довірених друзів по листуванню, тим простіше переконати алгоритми в правдивості.

Подкасти

Створення актуальних опитувальників, які провокуватимуть до відповідей і до бажання поділитися думкою. Такий формат впливу не дуже популярний, тому використовується рідше за інші. За вмілого підходу цей недооцінений метод може принести велику користь для привернення уваги.

UGC-контент у маркетингу: переваги цього методу для особистої стратегії

Будь-який хороший підприємець шукає економічну вигоду, лазівку, яка дасть змогу зберегти бюджет на рекламі. Саме такий шанс дає будь-який із представлених варіантів і можливість самому побути в ролі клієнта, якому не доведеться:

  • Платити за зйомки, тексти і картинки.
  • Особисто працювати над просуванням у соцмережах, на медіа-каналах.
  • Займатися лояльністю, залученням трафіку більше ніж зазвичай.

Це зроблять виконавці, блогери, причому за набагато менші гроші, ніж вимагатиме РК.

Складання стратегії для проведення UGC кампанії

У разі використання варіантів контентного впливу від замовника знадобиться чітке керівництво. Йому доведеться вирішувати технічні нюанси: які краще задіяти портали, що краще на них показати і в якому форматі. Ще до цього, необхідно визначитися з метою, до якої є прагнення:

  • новий трафік;
  • зміна іміджу;
  • зростання підписників;
  • впізнаваність логотипу.

На основі бажаних досягнень виробити унікальний план або скористатися вже готовими порадами.

  1. Вибрати тип контенту, креативну ідею, яка підходить ЦА. У цьому допоможе свіжий погляд з боку звичайних користувачів, які краще знають, що їм сподобається. Досить викласти анкету і попросити читачів поділитися своїми міркуваннями. Так чинять у демократичних спільнотах, які обирають слоган, гімн, символ для заходу за допомогою народного голосування.
  2. Продумати винагороду. Найкращою мотивацією буде заохочення найактивнішого і найталановитішого учасника. Подарунком може стати флагманський продукт компанії і така піар-акція стане дешевою рекламою.
  3. Скласти заклик до участі в опитувальному конкурсі. Можна найняти фахівця, особисто продумати формат тексту, зображення, тексту або попросити підписників.
  4. Вибрати онлайн ресурс під використання користувацького контенту. Ідеально підходять соціальні мережі, де можна безкоштовно поділитися подібним матеріалом. У цьому разі треба попросити людей проявити симпатію, прихильність до бренду, відзначити хештегом назву своєї компанії, акції тощо. Це стратегічний маркетинговий хід, враховуючи величезні розміри охоплення на таких майданчиках. Тільки потрібно врахувати, які претензії висуваються до викладок і сумісність. Фото та відео логічніше представити в Інстаграмі, а коротенькі тексти до 140 символів у Твіттері. 
  5. Уважно поставитися до вибору переможців у конкурсі. Важливо пам'ятати, що матеріал має "побудувати" імідж компанії та бути якісним, унікальним, релевантним бренду. Тільки такий матеріал гідний заохочення.
  6. Подякувати аудиторії за участь. Незалежно від того, чудові будуть запропоновані ідеї чи недоречні, потрібно всім сказати тепле спасибі. Такий великодушний жест підтримає лояльний образ і допоможе із залученням трафіку. 
  7. Підбити підсумки кампанії. Збір статистики за новими підписками, лідами і продажами дасть реальне розуміння того, чого вдалося досягти. Цифри, що зросли, покажуть на те, що UGC-контент - це дієвий механізм маркетингу, ті, що не змінилися, - на допущену помилку.

Як аналізувати стратегію?

Тут усе залежить від спочатку намічених завдань і від їхнього втілення в дійсність. Якщо метою було підняти показник продажів, рахується кількість відвідувачів, які стали покупцями. Про ефективність руху в соцмережах краще розкажуть позитивні коментарі, відгуки під постами і нові підписки. Що більше говоритимуть, активніше згадуватимуть бренд з будь-якого приводу, то швидше він запам'ятається і стане популярним.

Висновок

Статистика стверджує, що 65% населення скоріше повірить звичайному блогеру, який розповідає про товар, ніж знаменитому акторові, який рекламує те саме. Хороший показник і те, що користувацький контент - це ефектний жест, який не потребує зусиль, вкладень, говорить про всебічні плюси такого впливу. Невеликим мінусом є те, що спочатку потрібно розробити стратегію, продумати формат публікацій, знайти тих, хто зможе втілити ідею тощо.

Питання - відповідь

Чому так важливий User generated content?

Соціальна структура з кожним днем збільшує свій вплив на користувачів, які стали менше дивитися телевізор і довше просиджувати за листуванням, читанням постів. Це говорить про те, що через стрічку каналу, месенджера вийде охопити набагато більше аудиторії, ніж з екрану. Майже безкоштовно залучені відвідувачі - це трафік, продажі, рейтинг, впізнаваність і зростання доходів.

Як використовують UGC контент у маркетингу?

Для стимулу до покупки за допомогою простої людської рекомендації, зовсім не схожої на рекламу. Такий посил викликає довіру, підвищує лояльність людей і допомагає збільшити клієнтську базу. Слідом за цим зросте кількість угод, прибутку, що і називається комерційним успіхом.

Як отримувати більше User generated content?

Відповіддю є всі наявні соціальні мережі, медіа-портали, месенджери, канали для блогів. Залишається тільки охопити максимальну кількість майданчиків і провести на них кампанії згідно з правилами. Знадобиться значний відсоток релевантних публікацій, багато виконавців із народу, адже це UGC content, а не постановка.

Отправить комментарий

Добавлять новые комментарии запрещено.*

Новые Старые