Платний гостьовий постінг для SЕО-оптимізації: гайд на 2022 рік.

Власник сайту може використовувати різні способи отримання зворотних посилань, але до їхнього числа обов'язково варто включити платні гостьові пости. Вони допомагають швидше завоювати авторитет в очах пошукових систем і отримати вагу донора.

При роботі з гостьовими публікаціями веб-майстри часто стикаються з нестачею релевантних ресурсів. Якщо пожертвувати тематичністю заради метриків, згодом проект може потрапити під санкції.

Платний гостьовий постінг важливий для SEO, але підхід до роботи з майданчиками має бути продуманий до дрібниць. Кожна підозріла згадка може перетворитися на баласт, який потягне сайт на дно пошукової видачі.

Що таке платний гостьовий постінг? 

Платний гостьовий постінг - спосіб розміщення спонсорованих публікацій, який працює на базі взаємодії між оптимізатором та представником зовнішнього ресурсу. Багато майданчиків легко пропускають гостьовий контент навіть за умови, що кінцевий домен ще не набрав рейтинг і має мінімальний траст.

Співпраця можлива, лише якщо стаття справді якісна та корисна. Авторитетні майданчики не розміщують матеріали низької якості і ставлять на перше місце інтереси аудиторії, а не фінансову вигоду.

Не варто розцінювати гостьовий постінг як простий інструмент, який дозволить видобувати величезну кількість посилань із мінімальними зусиллями. Процес схвалення контенту може затягнутися надовго, тому що всі питання зазвичай вирішуються в електронному листуванні.

Вартість розміщення матеріалів залежить від багатьох факторів, але найбільше на неї впливають вік сайту, розмір аудиторії та посилання метрики. Якщо за трьома пунктами у донора немає проблем і є перетин з тематики, посилання може стати відмінним доповненням для профілю.

Іноді веб-майстри забувають про релевантність і фокусують увагу лише на Domain Authority, Page Score та інших показниках якості домену та конкретної сторінки. Ця тактика призводить до підвищеної уваги алгоритмів пошукових систем.

Не варто давати Яндексу та Google зайвий привід засумніватися у природі посилань. Якщо вибирати релевантних донорів, разом з беклінком можна отримати дещо цінніше — цільових відвідувачів, частина з яких може приєднатися до постійної аудиторії.

Чому платний гостьовий блогінг важливий для SЕО?

Гостьовий блогінг дає можливість отримувати посилання високої якості з відвідувачів донорів. Один беклінк у профілі не впливає на загальну картину, але якщо таких розміщень буде більше, ніж посилань з низькоякісних ресурсів, сайт має шанс отримати високі позиції в пошуку.

Іноді вистачає лише 2–3 гостьових матеріалів, щоб привернути увагу алгоритмів Яндекса та Google. Вони помічають новий сайт та ставлять його на контроль. Через час відбувається перевірка поточного рівня проекту та коригування його рейтингу.

Якщо ресурс постійно оновлюється та його цитування зростає, згодом видимість може покращитись. За такого підходу є шанс швидко завоювати частину ринку навіть у нішах із високою конкуренцією.

Платний гостьовий блогінг іноді викликає проблеми оптимізаторів, але якщо правильно розставити пріоритети, можна спокійно займатися співпрацею і не гнатися за високими метриками.

Досвідчені веб-майстри часто говорять, що краще отримати одне посилання з трафіком, ніж 10 беклінків, які не приведуть на сайт цільових відвідувачів. Якщо всі посилання, що входять, дають не тільки траст, але й аудиторію, є всі шанси швидше отримати віддачу в пошуку.

Головна перевага гостьових матеріалів полягає в тому, що вони допомагають сайту швидше завоювати довіру алгоритмів пошукових систем. В умовах високої конкуренції на розгойдування може йти багато часу, а гостьові пости скорочують цей термін.

Інші плюси гостьового постінгу:

  • залучення цільової аудиторії;
  • гарантія збереження посилань;
  • зростання брендованого трафіку;
  • прокачування лінкового / посилального авторитету / ваги;
  • можливість масштабувати процеси.

Якщо не зациклюватись тільки на SEO, гостьові пости принесуть набагато більше користі. Посилальні метрики важливі для збільшення ваги ресурсу, що просувається, але важливо аналізувати донора цілком, а не тільки за набором показників SEO-сервісів.

Як Google ставиться до такого виду просування?

Платні гостьові статті часто називають методом отримання штучних посилань, але не так однозначно. Якщо стаття розміщується для отримання беклінка і не має користі для аудиторії проекту, алгоритми пошукових систем можуть це помітити.

Якщо тема статті цікава користувачам сайту-донора і матеріал не виглядає як відверта реклама в блозі, посилання не можна вважати штучним. Контент вирішує певні завдання відвідувачів, і проект, що просувається, отримує не тільки посилальну вагу.

Важливо розуміти, що Google виступає проти будь-яких схем обміну посиланнями та беклінків, отриманих штучним шляхом. Хоча представники пошукової системи не раз згадували про спокійне ставлення до спонсорованих статей.

Кілька років тому Google додав додатковий атрибут посилань sponsored, яким необхідно помічати всі спонсоровані беклінки. Проте глобальні дослідження показують, що атрибут використовується дуже рідко.

Поки що немає жодних даних про те, чи може сайт потрапити під санкції, якщо не використовувати sponsored для зворотних посилань, але такий ризик є. Причому під фільтри може потрапити як проект, що просувається, так і донор.

Висловлювання представників Google не завжди слід сприймати як конкретний посібник до дій. Необхідно стежити за ситуацією в ніші та особливу увагу приділити регіону просування сайту.

Де можна знайти майданчики для розміщення відвідувачів?

Платні гостьові публікації можна розміщувати на проектах різного формату. Деякі веб-майстри вибирають виключно особисті блоги та відомі медіа, але необов'язково обмежуватися лише цими ресурсами.

Для публікації гостьового контенту підійдуть усі майданчики з релевантною аудиторією та перетином за тематикою. Також можна розміщуватися на загальнотематичних проектах, але в цьому випадку ризик санкцій буде вищим.

Важливо уважно аналізувати кожний ресурс перед розміщенням посилання. Якщо немає впевненості в тому, що він працюватиме через 3-5 років і беклінк збережеться на попередньому місці, краще прибрати проект зі списку потенційних донорів.

Посилання в спонсорованих статтях зазвичай закріплюються на постійній основі, але деякі власники сайтів можуть з часом їх видалити. Якщо проект перестане існувати, вага зникне разом з ним.

Збір майданчиків із видачі за ключовими фразами.

Перший і базовий інструмент пошуку релевантних донорів - парсинг пошукової видачі. Знайти майданчики для розміщення посилань можна за допомогою спеціальних операторів, які дозволяють фільтрувати вміст у результатах пошуку.

Наприклад, можна використовувати оператор incontent для пошуку релевантних сторінок. Якщо потрібно отримати посилання для інтернет-магазину телефонних аксесуарів, бажано щоб на сайті вже були опубліковані схожі матеріали.

Правильний шаблон пошукового запиту допоможе зібрати майданчики для подальшого аналізу. У прикладі нижче Google показує всі сайти, в контенті яких є згадка про аксесуари Apple і в URL зустрічається входження blog.


Пошук майданчиків за допомогою Serpstat.

У Serpstat можна шукати майданчики у різний спосіб, наприклад, блоги з топу, які публікують матеріали на потрібні вам теми:

Також можна зібрати майданчики, на яких публікуються ваші конкуренти:


Пошук майданчиків на спеціалізованих форумах.

Для платного гостьового блогінгу можна скористатися пошуком на спеціалізованих форумах. В інтернеті часто зустрічаються готові списки донорів для розміщення посилань із цінами та іншими параметрами.

На отриманий список можна тільки спиратися, а не слідувати йому. У ньому може бути застаріла інформація, яка не має нічого спільного із реальністю. Але, як мінімум, варто подивитися анкори готових розміщень та виділити важливі особливості.

Дослідження посилального профілю конкурентів.

Максимально цінну інформацію надає профіль конкурентів. За допомогою SEO-сервісів можна розібрати його на частини та знайти всі методи лінкбілдингу, які використовують суперники по ніші.

Може виявитись, що сайт, який набрав видимість за останні півроку, активно використовує формат гостьових публікацій. Його власник розміщує матеріали на авторитетних порталах та отримує разом із посилальною вагою релевантних користувачів та ліди.

Головна перевага аналізу профілю конкурентів – отримання готових ідей для лінкбілдингу. Можна частково скопіювати стратегію та розміститися на всіх проектах, щоб зрівняти шанси у пошуковій видачі.

Заздалегідь не можна передбачити, чи розміщення на тих же донорах допоможе отримати перевагу в SERP, але цей підхід використовується дуже часто. У SEO складно робити прогнози та важливо вести комплексну роботу з усіх напрямків.

Статті-добірки тематичних ресурсів.

Вартість розміщення гостьових публікацій може бути дуже високою, тому іноді веб-майстри додають посилання у статті-підбірки. Так можна заощадити та частково вирішити завдання.

Користі від таких беклінків набагато менше, ніж якщо на сторінці є тільки одне посилання на ресурс, що просувається. Вага розподіляється між усіма посиланнями, і кожен реципієнт отримує частину трасту донора.

Сайти партнерів зі схожою аудиторією та блогом.

Прямі конкуренти не рекламуватимуть схожий ресурс, але завжди можна знайти навколотематичні проекти, власники яких не проти заробити 100-200 $ на розміщенні гостьової статті.

Схожа аудиторія цінується вище, ніж найкрутіші метрики. Тому варто поставити на перше місце хороші поведінкові фактори, а не вагу ресурсу. Особливо якщо йдеться про просування комерційного сайту з метою продати якнайбільше товарів. 

Пошук у соцмережах.

Посилання із соціальних мереж мінімально впливають на ранжування, але за допомогою соціальних медіа можна знайти потенційних донорів, які можуть бути не помітні при парсингу пошукової видачі.

При складанні списку потенційних донорів важливо використовувати максимальну кількість джерел. Тільки так можна отримати гарантію охоплення всіх релевантних майданчиків.

Список донорів необхідно постійно оновлювати з огляду на ситуацію у видачі. Якщо проект, що відстежується, сильно виріс за останні місяці, однозначно варто звернути на нього увагу і домовитися про розміщення гостьового матеріалу.


Бажаєте дізнатися, як за допомогою Serpstat знайти майданчики для розміщення гостьових постів?
Натискайте на це посилання та замовляйте безкоштовну персональну демонстрацію сервісу! Спеціалісти Serpstat вам все розкажуть! ;)

Що потрібно врахувати під час вибору майданчика?

Багато оптимізаторів ставлять на перше місце посилання метрики і забувають про якість контенту, активність цільової аудиторії та інші важливі параметри. Посилальна вага дуже важлива, але вона не повинна бути єдиною метою в кожному випадку розміщення беклінків.

При виборі майданчика варто враховувати кілька важливих факторів, які допоможуть відрізнити якісного донора від сайту, який краще оминути. Кожен веб-майстр має свій список критеріїв для оцінки якості майданчика, але в нього обов'язково варто додати описані нижче.

Тематика сайту та його релевантність.

Платний гостьовий блог з хорошими метриками посилань не є ідеальним донором за замовчуванням. Якщо не звернути увагу на глибокий аналіз, проблеми можуть спливти вже після розміщення.

Наприклад, може виявитися, що сайт має високу запамленість, у кожній статті є кілька платних беклінків, а представники ресурсу ніколи не відзначають матеріали як спонсоровані.

Метрики веб-сайту.

Метрики проекту мають значення, але якщо оптимізатор аналізує їх у комплексі і не зациклюється на конкретних показниках. Наприклад, немає сенсу дивитися тільки на Page Authority, не помічаючи spam Score, що зашкалює.

Веб-майстри часто довіряють рішення SEO-сервісів та забувають про важливість ручного аналізу. Необхідно додатково перевірити контент та підхід до розміщення платних посилань.

Зверніть увагу на наступні показники:

  • динаміка індексації;
  • частота оновлення контенту;
  • динаміка посилального профілю;
  • Domain Authority та Page Authority Moz;
  • SDR Serpstat;
  • Domain Rating Ahrefs та Spam Score Ahrefs.

Якщо у проекту все добре за різними показниками, у нього активна аудиторія і хороша динаміка, можна переходити до обговорення умов розміщення контенту. Подальший результат залежить від уміння вибудовувати діалог.

Спамність сайту (Spam Score).

Показник спамності визначається на основі співвідношення вихідних та вхідних посилань. Щоб проект був цікавий рекламодавцям, він не повинен бути заспамлений платними беклінками.

Якщо сайт регулярно додає у профіль нових донорів, а старі згодом залишаються на колишньому місці, донора можна включити до списку потенційно цікавих та провести глибокий аналіз.

Показник спамності безпосередньо не відображає якість ресурсу, але наочно демонструє стратегію розміщення беклінків. Якщо власник проекту фокусується виключно на фінансову вигоду, це буде видно.

Етапи роботи з розміщення платних гостьових постів.

Платний guest posting необхідно розглядати як комплексну стратегію лінкбілдингу, яка може принести користь тільки якщо скласти докладний план і втілювати його покроково.

Звичайно, можна розмістити кілька посилань з мінімальною підготовкою, але для отримання беклінків на довгостроковій основі потрібно провести велику роботу та регулярно стежити за ситуацією.

Планування допомагає захиститися від проблем та отримати впевненість у результаті. Якщо не приділити увагу аналізу донорів, наслідки можуть бути різними. Наприклад, сайт втратить 20% посилань через 6 місяців.

Збір бази релевантних ресурсів.

Успішний гостьовий постінг починається з пошуку релевантних донорів, які можуть стати частиною профілю посилання. Якщо оптимізатор витратить багато часу на це завдання, він обов'язково зможе знайти кілька десятків авторитетних майданчиків.

Необхідно використовувати максимальну кількість джерел та не шкодувати часу на збір інформації. Якщо на першому етапі веб-майстер втрачає фокус, подальша робота опиниться під загрозою.

Фільтрування майданчиків за критеріями.

Ще до складання списку донорів оптимізатор повинен визначити список критеріїв, за якими оцінюватиме якість майданчиків для розміщення посилань. У нього обов'язково варто включити не лише метрики посилання.

Ресурси в кінцевому списку можна відфільтрувати за пріоритетністю розміщення - на перше місце поставити найякісніші проекти та розпочати спілкування з їхніми представниками.

Вивчення правил подання публікацій для конкретного блогу.

Успіх співробітництва багато в чому залежить від того, наскільки у проекті налагоджено процеси розміщення гостьових матеріалів. Якщо контент раніше не публікувався, може витрачатись багато часу на узгодження деталей.

Якщо сайт має редакційну політику, варто ознайомитися з нею перед підготовкою матеріалу. Це допоможе скоротити час та закрити базові завдання заздалегідь. Тоді є шанс, що контент можна буде опублікувати одразу після схвалення.

Пропозиція співпраці.

Пропозицію співпраці часто ставлять на третє місце у ланцюжку кроків по гостьовому блогінгу, але все залежить від конкретного сайту. Наприклад, якщо медіа висуває високі вимоги до вмісту матеріалу, він може не підійти для іншого ресурсу.

У таких випадках краще обговорити співпрацю, потім ознайомитися з редакційною політикою та розпочати підготовку контенту. За такої стратегії роботи не потрібно витрачати час на адаптацію матеріалу або пошук для заміни.

Підготовка контенту.

Від якості контенту залежать швидкість розміщення, залучення цільової аудиторії та оцінка сторінки з боку алгоритмів пошукових систем. Якщо веб-майстер фокусується лише на nofollow/dofollow та метрах посилання, він може не отримати інших переваг.

Підготовку матеріалів краще доручити досвідченому автору, який знає, як готувати контент. Також варто заздалегідь уточнити вимоги щодо розміщення посилань. Багато майданчиків обмежують кількість беклінків і пропускають далеко не всі анкори.

Редагування публікації.

Якщо представник майданчика не прийме матеріалу з першого разу, його потрібно буде відредагувати. Це нормальна практика — не варто сприймати редагування як відмову від роботи. Треба просто дотримуватися порад і дочекатися схвалення.

Проекти з високим авторитетом у пошукових системах уважно стежать за якістю контенту, що публікується, і не пропускають статті з підозрілими анкорами. Посилання мають бути інтегровані так, щоб вони не виглядали штучно.

Відстеження результатів.

За кілька днів чи тижнів необхідно оцінити, яку віддачу отримав проект після розміщення контенту. Частина майданчиків зі списку принесуть мінімальну користь і це нормально.

Якщо на першому місці стоїть реферальний трафік, необхідно вибирати ресурси з максимально активною аудиторією та готувати релевантні матеріали. Інакше немає сенсу розраховувати великий потік цільових відвідувачів.

У схемі розміщення відвідувачів можуть з'являтися додаткові кроки. Все залежить від обраної стратегії та особливостей конкретного майданчика. Наприклад, може виникнути потреба залучити лідера думок для підготовки статті.

Порівняння безкоштовного та платного гостьового постінгу.

Багато оптимізаторів хочуть заощадити і розраховують прокачати вагу посилань тільки за допомогою безкоштовного гостьового постінгу. Деякі майданчики розміщують контент без оплати, але отримати схвалення набагато складніше.

Безкоштовний гостьовий блогінг має свої переваги, але якщо потрібно отримати віддачу максимально швидко, краще сконцентруватися на спонсорованих матеріалах. Вони дають гарантію збереження посилань та прискорюють процес модерації.

Головний недолік безкоштовних постів у тому, що представники майданчиків не відповідають за працездатність беклінків. Вони можуть зникнути через якийсь час, і вага посилань перестане перетікати від донора до реципієнта.

Ще один мінус у тому, що для безкоштовного розміщення матеріалів редакція пропускає далеко не всі анкори і можна вставити до контенту не більше 1–2 посилань. А якщо підготувати велику спонсоровану статтю, до неї можна вставити і більше 2 беклінків.

Кожен підхід по-своєму добрий, тому можна використовувати їх одночасно — отримувати посилання з авторитетних проектів завдяки якісним статтям та економити гроші за допомогою розміщення безкоштовних матеріалів.

Підбірка найкращих майданчиків для розміщення платних гест-постів.

У кожній ніші список кращих майданчиків для розміщення платних беклінків відрізняється, тому створити набір донорів складно. Насамперед варто звертати увагу на релевантність майданчика, а не дивитися тільки на метрики.

Деякі онлайн-медіа приймають загальнотематичні статті, присвячені бізнесу, IT, гаджетам та іншим тематикам. Є також спеціалізовані портали з e-commerce, на яких можуть рекламуватись будь-які комерційні портали.

Нижче, 10 якісних майданчиків за даними біржі PRPosting. Вони відфільтровані за Domain Rating, Domain Authority та високою часткою пошукового трафіку. Ці проекти чудово підходять для платного розміщення контенту.

Багато оптимізаторів хочуть використати готові списки для гостьового блогінгу, але дані в них швидко старіють. Краще скористатися перевагами біржі посилань і отримати список донорів у зручному інтерфейсі.

Підведемо підсумки.

Гостьовий постінг - один із найефективніших способів видобутку посилань з авторитетних ресурсів. Якщо правильно його використовувати, можна регулярно оновлювати профіль проекту і підвищувати видимість у пошуковій видачі.

Для успішного розміщення матеріалів на зовнішніх сайтах знадобиться грамотна стратегія роботи та кілька спеціалістів для створення та затвердження публікацій. Можна поєднувати платні та безкоштовні пости для досягнення максимального ефекту.

По темі, може бути цікаво дізнатись також про брендовий трафік та способи його нарощування.

Отправить комментарий

Добавлять новые комментарии запрещено.*

Новые Старые