14 порад по синхронізації «OneDrive» в «Windows 10».

Коли користувачі стикаються з неполадками синхронізації у вбудованому додатку «OneDrive», то, найчастіше, джерелом несправності виступає клієнт управління в персональному комп'ютері. У цьому посібнику ми покажемо конкретні кроки для усунення можливих неполадок і виправлення виниклих проблем.

Вступ.

Сучасний електронно-цифровий світ, каталізатором розвитку якого стало створення і масове впровадження у багато областей діяльності кінцевих користувачів персональних комп'ютерних пристроїв, формує і просуває, як наслідок, нові види інформаційної взаємодії.

Одним із наслідків зрослої потреби і масового використання комп'ютерних пристроїв є розробка і популяризація інформаційної комп'ютерної мережі «Інтернет», в якій представлений надзвичайно величезний обсяг різноманітної інформації.

Незважаючи на істотні можливості комп'ютерних пристроїв і значну ємність вбудованих сховищ, необхідність у вільному дисковому просторі присутня постійно.

Тому, у зв'язку зі стрімким розвитком і значним зростанням обсягу щодня використовуваної або на постійній основі затребуваного обсягу інформації, особливо гостро постає питання віддалених способів зберігання даних і подальшого забезпечення безперешкодного доступу до них при першій необхідності з будь-яких видів комп'ютерних пристроїв.
Не хочете надалі нести фінансові та репутаційні втрати через втрату даних? Захистіть себе від втрати даних за допомогою хмарних технологій від провідного українського провайдера хмарної інфраструктури, успішно реалізовувати свої IT-рішення з 2012 року. Віддалений офіс, резервне копіювання, бухгалтерія у хмарі, чуйна і досвідчена технічна підтримка, повний супровід клієнтів. Не втрачайте свої дані. Захистіть їх уже сьогодні. Дізнатися більше...
В даний час користувачам доступні різні варіанти дистанційного зберігання власних даних, віддалено синхронізованих з єдиним обліковим записом. Такі можливості прямого безпосереднього доступу до власних ресурсів пропонує, наприклад, корпорація «Google», виділяючи вільний дисковий простір на своїх серверах для зберігання і різноманітної взаємодії користувачів з інформаційними матеріалами. Однак, незважаючи на популярність сторонніх інструментів, значною затребуваністю володіє і вбудоване ПЗ (програмне забезпечення), яке встановлюється за замовчуванням у операційній системі «Windows» і доступне в стандартних збірках системи починаючи з восьмої версії, «OneDrive».

Хмарне сховище «OneDrive», створене компанією «Microsoft», являє собою зручний і простий інструмент, здатний істотно полегшити використання збережених на сервісі даних, що забезпечує захищеність і гарантоване збереження призначених для користувача документів і визначені установки на різних пристроях, що дозволяє на порядок знизити ризик від непередбаченої втрати цифрових матеріалів, копії яких розташовані в віддаленому хмарному сервісі. Однією з умов успішної взаємодії користувача з віддаленим сховищем «Microsoft», з метою безпосереднього використання всіх пропонованих можливостей, є коректно налаштована синхронізація.

Однак, незважаючи на той факт, що додаток пройшов серію поліпшень і оновлень, хмарне сховище не є ідеальною систему, і іноді користувачі стикаються з проблемами, вираженими у відмові окремих файлів від синхронізації. При безпосередньому використанні хмарного рішення «OneDrive» можуть виникати різні труднощі, але синхронізація файлів є однією з найбільш поширених, і зазвичай складності відбуваються в результаті проблем з обліковим записом, застарілого клієнта управління, неправильної конфігурації і конфліктів програмного забезпечення.

У цій інструкції до операційній системі «Windows 10» ми розповімо про кілька кроків по виправленню неполадок, що дозволяють усунути проблеми з синхронізацією файлів в «OneDrive» на призначеному для користувача комп'ютерному пристрої.

Як виправити проблеми з синхронізацією за допомогою перезапуску програми «OneDrive»?

Якщо хмарне сховище «OneDrive» НЕ синхронізує жоден з призначених для користувача файлів, то основна причина може полягати в наявності проблеми підключення, виправити яку користувачі можуть шляхом виконання процедури безпосереднього примусового перезапуску програми.

Щоб перезапустити клієнт синхронізації хмарного рішення «OneDrive» в операційній системі «Windows 10», для усунення можливої несправності мережного з'єднання, користувачам буде потрібно виконати наступний покроковий алгоритм упорядкованих дій.

     1. Натисніть на «Панелі задач» в правому нижньому куті робочого столу на кнопку «OneDrive», представлену у вигляді білої або синьої хмари.

Примітка . Можливо, користувачам буде потрібно клацнути на кнопку «Відображати приховані значки», що представляє собою схематичне зображення стрілки «вгору» в правій частині «Панелі задач», щоб домогтися відображення шуканої кнопки доступу «OneDrive». Якщо кнопки «OneDrive» в спливаючій панелі прихованих значків немає, то ймовірно, додаток на комп'ютері ще не запущено. Натисніть на кнопку «Пуск», розташовану на «Панелі задач» в нижньому лівому куті робочого столу, а потім відшукайте і клацніть лівою кнопкою миші додаток «OneDrive» в переліку, встановлених на призначеному для користувача комп'ютерному пристрої, додатків і системних служб.

     2. У нижній частині спливаючій панелі клієнта «OneDrive» розташоване меню управління, в якому, серед представлених варіантів, натисніть на кнопку «Інше».

     3. У спливаючій панелі контекстного меню управління додатком «OneDrive» клацніть лівою кнопкою миші розділ «Закрити OneDrive».

Порада . Якщо у користувачів також встановлено додаток «OneDrive для бізнесу», то необхідно повторити послідовні кроки № «1», «2» і «3» відповідно і для даного процесу.
     4. Відкрийте головне меню користувача «Windows» шляхом натискання на «Панелі задач» в лівому нижньому кутку екрану на кнопку «Пуск».
     5. Знайдіть додаток «OneDrive» в доступному списку встановлених програм і клацніть його лівою кнопкою миші, щоб відкрити шукане додаток і запустити клієнт синхронізації.
 

Після виконання представленого покрокового алгоритму, «OneDrive» повинен почати виконувати синхронізацію вмісту знову без затримок і збоїв.

Як виправити проблеми з синхронізацією «OneDrive» при підключенні облікового запису «Microsoft»?

Коли жодному з призначених для користувача файлів не вдається синхронізуватися з хмарним сервісом «OneDrive», то дане складне становище може бути викликано проблемою з підключенням облікового запису. І в залежності від того, чи виконано підключення або користувачі тільки налаштовують новий обліковий запис, кроки щодо усунення проблем із синхронізацією можуть трохи відрізнятися.

Повторне перепідключення облікового запису «OneDrive».

Якщо користувачі використовують комп'ютер, який раніше вже був налаштований для завантаження і вивантаження файлів з хмарного сховища «OneDrive», то відключення і повторне з'єднання облікового запису може допомогти вирішити проблему синхронізації.

Щоб від'єднати і повторно підключити обліковий запис «OneDrive» користувачам доведеться виконати певний упорядкований покроковий алгоритм дій, представлений далі.

     1. Натисніть на «Панелі задач» на кнопку «OneDrive» в правому нижньому кутку екрану і відкрийте контекстне меню.

     2. Натисніть в представленій панелі на кнопку «Інше» для відображення прихованого меню налаштувань програми «OneDrive».

     3. У переліку доступних варіантів можливих дій виберіть розділ «Параметри».

     4. У вікні управління налаштувань хмарного додатка «Microsoft OneDrive» перейдіть у вкладку «Обліковий запис» у верхній частині вікна.
     5. У розділі «OneDrive (обліковий запис користувача)» натисніть на текстове посилання «Видалити зв'язок з цим комп'ютером».

     6. У спливаючому попереджуючому повідомленні натисніть на кнопку «Видалити зв'язок з обліковим записом» в якості підтвердження свого вибору.

По завершенню, система в автоматичному режимі запустить вікно майстра налаштування «OneDrive», в якому, для подальшого з'єднання і подальшої синхронізації, у відповідному полі необхідно ввести адресу електронної пошти, безпосередньо пов'язаний з призначеним для користувача обліковим записом «OneDrive».

     8. Тепер натисніть на кнопку «Увійти».
     9. Майстер обробить зазначену адресу, відшукає обліковий запис і для подальшого входу зажадає ввести на наступній сторінці, пов'язану із записом, парольну фразу. Заповніть поле розділу «Введіть пароль» і вкажіть необхідну текстову кодову фразу пароля облікового запису.

     10. Потім натисніть на кнопку «Вхід».
     11. На новій сторінці вікна «Ваша папка OneDrive» натисніть на кнопку «Далі» .

     12. Продовжуйте слідувати підказкам майстра налаштувань на екрані, котрий пояснює основи використання «OneDrive», якщо така потреба існує, або відразу закрийте вікно майстра, натиснувши відповідну кнопку («хрестик») в правому верхньому куті.

Після виконання представленого покрокового алгоритму, процес синхронізації файлів на комп'ютері повинен бути повністю відновлений.

Підключення нового облікового запису «OneDrive».

Якщо користувачі здійснюють налаштування нового комп'ютерного пристрою або використовують локальний обліковий запис, то файли можуть не синхронізуватися, оскільки такий обліковий запис «OneDrive» може бути не пов'язана з персональном користувальницьким обліковим записом «Windows 10».

Тому, щоб додати новий обліковий запис «OneDrive» в операційній системі «Windows 10», необхідно виконати наступний порядок покрокових дій.

     1. Натисніть в правому нижньому куті робочого столу на «Панелі задач» кнопку «OneDrive».

     2. У відкритому спливаючій панелі виберіть кнопку «Інше».

     3. Потім в представленому спливаючому контекстному меню відзначте розділ «Параметри».


     4. У верхній частині нового вікна, відповідального за управління різноманітними налаштуваннями хмарного рішення «Microsoft OneDrive» , виберіть вкладку «Обліковий запис».
     5. У розділі «OneDrive» натисніть на кнопку «Додати обліковий запис».


     6. У вікні майстра налаштування програми «OneDrive», відображеному системою автоматично, у відповідному полі введіть адресу електронної пошти облікового запису.

     7. Потім натисніть на кнопку «Увійти».
     8. На новій сторінці майстра налаштувань наберіть, безпосередньо пов'язаний з даним обліковим записом, пароль у відповідному полі розділу «Введіть пароль».

     9. Потім натисніть на кнопку «Вхід», підтверджуючи вірність набраних даних і завершуючи процес ідентифікації.
     10. Тепер натисніть на кнопку «Далі» на новій сторінці вікна, яка надсилає таке повідомлення користувачів про місцезнаходження папки «OneDrive» на комп'ютерному пристрої.

     11. При бажанні більш повно ознайомитися з діяльністю додатка «OneDrive», дотримуйтесь запропонованих інструкцій майстра, або відразу закрийте вікно стандартним способом (натисніть на «хрестик» в правому верхньому куті).

Після того, як користувачі виконають впорядковані послідовні кроки, додаток буде аутентифицироваться з персональної обліковим записом «OneDrive», і файли повинні будуть почати синхронізуватися в звичайному режимі.

Як усунути проблеми з синхронізацією за допомогою оновлення програми «OneDrive»?

Незважаючи на налаштування за замовчуванням «OneDrive» для операційної системи «Windows 10», які дозволяють з додатком оновлюватися автоматично без участі користувачів, дана операція не завжди працює належним чином. Користувачі можуть отримати в своє розпорядження застарілий клієнт, некоректне функціонування якого може викликати проблеми з синхронізацією файлів.

Щоб оновити клієнт «OneDrive» самостійно вручну, користувачам доведеться виконати такий простий порядок покрокових дій.

     1. Відкрийте бажаний веб-браузер (наприклад, «Google Chrome», «Opera», «Mozilla Firefox», «Microsoft Edge» або будь-який інший) і перейдіть на офіційну веб-сторінку додатка «OneDrive».
     2. Під основний кнопкою «Запустити OneDrive» натисніть на текстове посилання «Натисніть тут, щоб почати скачування», щоб завантажити файл і зберегти його на своєму комп'ютері.

     3. Перейдіть до місця розташування викачаних з «Інтернету» елементів і двічі клацніть лівою кнопкою миші файл «OneDriveSetup.exe», щоб запустити програму установки.

Порада. Якщо на комп'ютері встановлена і використовується остання актуальна версія операційної системи «Windows 10», то налаштування «OneDrive» завершиться автоматично.
     4. По завершенню процесу установки і налаштування «OneDrive», відкрийте шуканий додаток в головному призначеному для користувача меню «Windows», виконавши перехід в меню шляхом натискання на «Панелі задач» на кнопку «Пуск» в лівому нижньому кутку екрану, а потім здійснивши пошук необхідного додатки в упорядкованому за алфавітом, списку встановлених програм, задіюючи колесо управління комп'ютерної миші або повзунок смуги прокрутки.
Після виконання покрокового порядку дій, програма установки автоматично оновить додаток в міру необхідності, і повинна відновити безвідмовну синхронізацію файлів.

Як позбутися від проблем з синхронізацією «OneDrive», перевіряючи віддалений мережевий доступ до файлів?

Іноді неполадки з синхронізацією файлів можуть бути викликані не проблемами налаштувань або підключення до мережі «Інтернет», а пов'язані безпосередньо з сервісом.

Щоб перевірити, чи є доступ до файлів безпосередньо в мережі і чи підтримується прямий перехід в «Інтернет-сховище» при зверненні, необхідно виконати наступну впорядковану послідовність покрокових дій.

     1. Натисніть на кнопку «OneDrive» із зображеним на ній схематичним значком хмари в правому нижньому кутку екрану на «Панелі задач», і відкрийте спливаючу панель.

     2. У нижній частині панелі, з доступних варіантів виберіть кнопку «Інше».

     3. У спливаючому прихованому контекстному меню в списку дозволених варіантів дій знайдете і клацніть розділ «Переглянути в Інтернеті».

     4. Переконайтеся, що доступ до всіх файлів відкритий і нічим не обмежений.

Крім того, користувачі можуть перевірити на порталі стану «Microsoft Service Health» (пряме посилання: https://portal.office.com/servicestatus), щоб дізнатися, чи існують які-небудь проблеми з хмарної службою. Якщо у хмарного рішення «OneDrive» виникла проблема з обслуговуванням, то користувачі нічого не зможуть зробити, крім як почекати, поки корпорація не усуне виявлену проблему.

Як відновити синхронізацію «OneDrive» за допомогою вибору правильних папок?

Якщо в папці «OneDrive» відсутні одна або декілька папок і файлів, то можливо, користувачі використовують вибіркову синхронізацію, виключаючи з можливого списку окремі директорії і доступні елементи. В такому випадку, для усунення складнощів в синхронізації, може знадобитися провести оновлення налаштувань програми, щоб відсутні файли були доступні в провіднику.

Виконати зміна налаштувань папки синхронізації в хмарному додатку «OneDrive» користувачі можуть слідуючи, представленому далі, простому алгоритму покрокових дій.

     1. На «Панелі задач» в правому нижньому кутку клацніть лівою кнопкою миші на кнопку «OneDrive».

     2. У нижній частині спливаючій панелі натисніть на кнопку доступу до вкладених можливостей додатка «Інше».

     3. Виберіть зі списку доступних дій відображеного контекстного меню розділ «Параметри».

     4. У новому вікні налаштувань програми «OneDrive» перейдіть у верхній частині вікна на вкладку «Обліковий запис».
     5. У розділі «Вибрати папки» натисніть на однойменну кнопку.

      6. У новому вікні вибору елементів, які повинні бути доступні в папці «OneDrive», встановіть індикатор вибору («галочку») в клітинці/комірці рядка «Зробити всі файли доступними» для швидкої позначки всього вмісту.

Порада. При синхронізації папок відмічені елементи просто стають доступні в провіднику файлів і тільки після того, як користувачі відкриють файл, який був завантажений на комп'ютер. Таким чином, синхронізація всіх зазначених папок не витратить вільний простір для користувача локального сховища.
     7. Натисніть на кнопку «ОК» для збереження встановлених змін.

Після того, як всі представлені кроки будуть виконані, користувачі зможуть отримати доступ і синхронізувати всі свої файли і папки за допомогою провідника.

Як виправити проблеми з синхронізацією в додатку «OneDrive», переміщаючи застряглі файли?

Коли хмарне сховище даних «OneDrive» намагається завантажити призначені для користувача файли, то, іноді, можна помітити, що один або кілька файлів відчувають тимчасові труднощі при спробі синхронізації, процес сповільнюється або частково призупиняється. Якщо дане складне становище досить тривале, то тимчасове переміщення файлів може допомогти вирішити проблему.

Щоб перемістити файли з папки «OneDrive» користувачам необхідно крок за кроком виконати, пропонований далі, алгоритм упорядкованих дій.

     1. Відкрийте спливаючу панель додатка шляхом натискання на кнопку «OneDrive» в правому нижньому куті робочого столу на «Панелі задач».

     2. Натисніть на кнопку швидкого доступу до меню управління хмарним додатком «Інше».

     3. У спливаючому контекстному меню, що відображає варіанти дозволених дій, клацніть лівою кнопкою миші розділ «Призупинити синхронізацію», що відкриває додаткове вкладене меню.
     4. З пропонованих тимчасових режимів припинення відображеного нового меню виберіть варіант «2 ч»/«2 г».

     5. Тепер в провіднику файлів «Windows» відкрийте папку «OneDrive» стандартним способом або натисніть на кнопку «Відкрити папку» в нижній частині спливаючої панелі управління доступними можливостями програми.

     6. Доступними методами виділення виберіть конфліктуючі файли.
     7. На стрічці основного меню перейдіть у вкладку «Головна» і в відображеній панелі керування натисніть на кнопку «Перемістити в».
     8. Виберіть папку, в яку ви хочете тимчасово перемістити файли.

     9. Тепер повторно натисніть на «Панелі задач» на кнопку «OneDrive» в правому нижньому кутку.

     10. У спливаючій панелі програми натисніть на кнопку «Інше».


     11. В обмеженому режимі діяльності додатка в скороченому меню керування виберіть розділ «Відновити синхронізацію». Також можна, для продовження синхронізації і подальшого оновлення файлів, натиснути на панелі програми «OneDrive» на текстове поле «Зараз ваші файли не синхронізуються».

     12. Перейдіть в провіднику до місця розташування файлів, які були переміщені раніше.
     13. Виберіть потрібні елементи і натисніть на панелі керування вкладки «Головна» на кнопку «Перемістити в».
     14. У відкритій вкладеній додатковій панелі виберіть розділ «Вибрати розташування».

     15. У новому спливаючому вікні «Переміщення елементів» виберіть папку «OneDrive».
     16. Тепер натисніть на кнопку «Перемістити».

Після виконання даних послідовних кроків, файли повинні синхронізуватися з користувацьким обліковим записом «OneDrive» без припинень/затримок і будь-яких ускладнень.

Як усунути проблеми з синхронізацією грунтуючись на розумінні критеріїв обмежень «OneDrive»?

Зазвичай, хмарний додаток «OneDrive» успішно завантажує і синхронізує більшість існуючих зразків файлів, але є деякі обмеження, про які користувачам необхідно знати, щоб уникнути можливих ускладнень у безпосередньому процесі синхронізації.

Не використовуйте занадто довгий адресний шлях.

Згідно поширюваної документації «OneDrive», адресне місце розташування або, іншими словами, шлях до кінцевої вкладеної директорії (що включає в тому числі ім'я файлу і його розширення) ніколи не повинен перевищувати кінцевий граничний показник в кількості чотирьохсот символів. У рідкісних випадках, коли граничне значення кількості символів перевищує встановлене обмеження, користувачі відчувають певні труднощі і проблеми з синхронізацією.

Щоб уникнути складнощів даного виду, що створюють перешкоди для синхронізації файлів, користувачам необхідно мати у своєму розпорядженні свої папки якомога ближче до основного кореневого каталогу «OneDrive» (тобто утриматися від використання занадто великої кількості послідовно вкладених елементів), і, в міру можливості, завжди використовувати варіанти найменувань папок і конкретних файлів, виконані в короткій і лаконічній формі.

Припиніть використання непідтримуваних символів.

Хоча користувачі можуть називати свої файли і папки як завгодно, в додатку «OneDrive» присутні обмеження, які встановлюють заборону на використання певних символів, таких як «"», «*», «:», «< », «>», «?», «/», «\», «|».

На додаток до символьних обмежень, дані найменування не дозволені в службах: «.lock», «CON», «PRN», «AUX», «NUL», «COM1 - COM9», «LPT1 - LPT9», «_vti_», «desktop.ini», а також не підтримує будь-яке ім'я файлу, що починається з «~ $».

Крім того, навіть якщо стандартний додаток «OneDrive» не блокує файли будь-якого типу, а користувачі використовують хмарне рішення «OneDrive» для бізнесу, то системний адміністратор може заборонити синхронізацію певних видів файлів.

Враховуйте встановлені обмеження на розмір файлу.

Якщо користувачам необхідно синхронізувати великі файли, то спочатку варто переконатись, що вони не перевищують розмір в двадцять гігабайт. Якщо безпосередній обсяг файлу перевершує гранично допустиме значення, то користувачі отримають миттєве повідомлення про помилку, що пояснює подальшу відмову від синхронізації.

Користувачі не часто використовують файли величезних розмірів, але при виникненні потреби синхронізувати подібні файли, необхідно виконати стиснення файлів, або використовувати інше рішення для захисту цих файлів, наприклад, задіяти можливості сторонньої хмарної служби або скористатися зовнішнім сховищем.

Запобігання проблем із синхронізацією з «OneNote».

Незважаючи на наявну можливість для користувачів зберігати свої документи «OneNote» в хмарному вирішенні «OneDrive», додаток для створення впорядкованих заміток використовує інший процес синхронізації.

Тому, якщо виникла потреба поділитися власним записником, то необхідно зробити його доступним для інших користувачів за допомогою програми «OneNote». В іншому випадку, при спробі поділитися особистим блокнотом швидких заміток за допомогою програми «OneDrive», користувачі неодмінно зіткнутися з проблемами синхронізації.

Мережеві ресурси не підтримуються.

Якщо користувачі намагаються перемістити папку «OneDrive» в інше місце, то необхідно враховувати, що програма не вміє обробляти підключення диски і загальні мережеві папки, і як результат, синхронізація файлів працювати не буде.

Як вирішити проблему із синхронізацією файлів в додатку «OneDrive», перевіряючи доступний вільний простір?

Користувацький комп'ютерний пристрій може містити гарантовано досить вільного місця для зберігання різноманітних важливих даних, але якщо в пов'язаному обліковому записі «OneDrive» місця недостатньо, то процес синхронізації файлів з хмарним сховищем буде припинений.

Як варіант, щоб вирішити проблему нестачі вільного дискового простору, користувачі, якщо використовують безкоштовну версію «OneDrive», можуть оформити підписку на «Office 365» і отримати в своє розпорядження один терабайт сховища для захисту своїх файлів і синхронізації їх між пристроями. Або піти іншим шляхом і просто видалити зайві файли, потреба в яких тепер відсутня, щоб звільнити додаткове місце для вирішення проблеми синхронізації.
Не хочете надалі нести фінансові та репутаційні втрати через втрату даних? Захистіть себе від втрати даних за допомогою хмарних технологій від провідного українського провайдера хмарної інфраструктури, успішно реалізовувати свої IT-рішення з 2012 року. Віддалений офіс, резервне копіювання, бухгалтерія в хмарі, чуйна і досвідчена технічна підтримка, повний супровід клієнтів. Не втрачайте свої дані. Захистіть їх уже сьогодні. Дізнатися більше...
Для проведення безпосередньої перевірки сховища «OneDrive» користувачам буде потрібно виконати наступний простий покроковий алгоритм дій.

     1. У правому нижньому кутку екрану на «Панелі задач» клацніть лівою кнопкою миші кнопку «OneDrive» і відкрийте панель програми.

     2. У нижній частині спливаючої панелі натисніть на кнопку «Інше».

     3. У меню доступу до вкладених варіантів відповідальних дій, знайдете і виберіть розділ «Параметри».

     4. У вікні «Microsoft OneDrive» активуйте, простим натисканням лівої кнопки миші, вкладку «Обліковий запис».
     5. У розділі «OneDrive (обліковий запис користувача)» ознайомтеся з докладною інформацією про зайнятий обсяг дискового простору в хмарі із загальної доступної кількості, зарезервованої для конкретного облікового запису «OneDrive».

Після виконання описаних покрокових дій, користувачі, при виявленні безпосереднього наближення рівня вільного місця в сховищі до своєї граничної межі, можуть провести очищення виділеного простору і видалити деякі зайві файли або оновити свій обліковий запис для вирішення проблеми синхронізації.

Як позбутися від проблем з синхронізацією в додатку «OneDrive», звільняючи локальне сховище?

Наявність достатнього вільного дискового простору має дуже важливе значення як для збільшення швидкості обробки запущених процесів, зберігання важливих даних і підвищення загальної продуктивності, так і для успішного і повноцінного безпомилкового функціонування встановлених додатків. І якщо на комп'ютері недостатньо місця в локальному сховищі, то користувачі можуть лише переглядати файли, що зберігаються в хмарі «OneDrive», але вони не будуть завантажуватися на комп'ютерний пристрій.

Тому, щоб швидко звільнити додаткове місце в операційній системі «Windows 10», для відновлення можливості завантажувати і синхронізувати файли в «OneDrive», користувачам доведеться виконати простий покроковий алгоритм упорядкованих дій.

     1. Дану процедуру найпростіше виконати з основного системного додатку «Параметри», доступ до якого в операційній системі «Windows 10» можна отримати багатьма різними способами. Наприклад, натисніть в нижньому лівому куті робочого столу на «Панелі задач» на кнопку «Пуск» і відкрийте головне меню користувача «Windows». У лівій вертикальній панелі керування натисніть на кнопку, яка містить схематичне зображення шестерінки, або в основному списку встановлених на комп'ютері програм і системних служб, використовуючи стандартні методи переміщення за допомогою колеса управління комп'ютерної миші або повзунка смуги прокрутки, відшукайте і клацніть лівою кнопкою миші розділ «Параметри», і потрібний додаток буде негайно відкрито.

     2. На головній сторінці вікна програми виберіть з доступних варіантів налаштувань розділ «Система».


     3. У лівій бічній панелі запущеної пов'язаної сторінки управління параметрами операційної системи натисніть на розділ «Пам'ять пристрою».
     4. У правій панелі вікна буде відображено вкладений вміст обраного розділу. Пошукайте розділ «Локальний диск (C :)», задіюючи повзунок смуги прокрутки або колесо управління комп'ютерної миші (при необхідності), і клацніть лівою кнопкою миші рядок «Тимчасові файли».

     5. На новій сторінці система зробить сканування, ідентифікацію та структурування всіх тимчасових файлів операційної системи, і відобразить їх для ознайомлення і подальших дій в зручній табличній формі. Перевірте увесь представлений вмісті і оберіть елементи з готового списку для безпосереднього очищення/видалення, щоб звільнити місце для синхронізації «OneDrive». Перелік розділів системного списку тимчасових файлів включає такі елементи, як:

  • «Очищення оновлень Windows».
  • «Завантаження».
  • Файли журналу поновлення/оновлення «Windows».
  • «Кошик».
  • «Ескізи».
  • «Файли оптимізації доставки».
  • «Windows Defender Antivirus».
  • «Тимчасові файли Інтернету».
  • «Діагностичні дані, отримані на основі звітів про помилки системи Windows і відгуків про неї».
  • «Тимчасові файли».
  • «Кеш будівника текстури DirectX».
Порада. Доступні елементи готового списку тимчасових файлів можуть відрізнятися від представленого переліку. Крім того, якщо користувачі вибирають елемент «Завантаження», то перед тим як очистити дані файли, переконайтеся, що особиста папка «Завантаження» не містить важливих або критично необхідних файлів. В іншому випадку, скопіюйте або перенесіть потрібні елементи з папки «Завантаження» в інше місце на будь-якому накопичувачі, щоб уникнути видалення своїх файлів при виборі даного елемента.

     6. Натисніть на кнопку «Видалити файли» над списком підготовлених елементів для завершення процесу.

Після виконання описаних покрокових дій на призначеному для користувача комп'ютерному пристрої повинно з'явитися набагато більше вільного місця, що дозволить додатком «OneDrive» знову синхронізувати файли.

Як відновити коректний процес синхронізації в додатку «OneDrive», відключивши примусове регулювання?

Якщо хмарний додаток «OneDrive» виконує синхронізацію, але завантажує і передає призначені для користувача файли занадто повільно, то, можливою причиною можуть бути встановлені налаштування в клієнті «OneDrive», які обмежують пропускну здатність додатка при відправці і скачуванні файлів встановленою граничною межею.

Щоб відключити ліміт пропускної спроможності хмарного рішення «OneDrive», необхідно виконати наступний простий покроковий алгоритм дій.

     1. Натисніть на «Панелі задач» на кнопку «OneDrive», розташовану в правому нижньому куті робочого столу.


     2. У спливаючій панелі, запущеного діями користувачів, клієнта «OneDrive» клацніть в меню управління на кнопку «Інше».


     3. Із запропонованих варіантів можливих дій представленого спливаючого меню виберіть розділ «Параметри».


     4. У верхній частині вікна «Microsoft OneDrive» натисніть на вкладку «Мережа».
     5. На сторінці обраної вкладки в розділі «Швидкість відправки» встановіть індикатор позначки (точку) в осередку пов'язаної рядки «Без обмежень».
     6. У розділі «Швидкість скачування» також оберіть, з пропонованих встановлених варіантів, параметр «Без обмежень», встановивши індикатор позначки (точку) в осередку відповідного рядка.

     7. Натисніть на кнопку «ОК» для підтвердження встановлених змін.

Після виконання представлених дій додаток «OneDrive» зможе використовувати підключення до «Інтернету» для синхронізації файлів з хмарою і локальним пристроєм без будь-яких стримуючих чинників, що впливають на зниження швидкості передачі даних.

Як повернути працездатність операції по синхронізації файлів в додатку «OneDrive», відключивши безпеку?

Рідко трапляється ситуація з відсутністю можливості проводити коректну синхронізацію файлів в хмарному додатку «OneDrive» через захисні дії антивірусної програми і вбудованого брандмауера операційної системи «Windows 10». Але такий варіант не виключений. І якщо присутня підозра, що виникла проблема викликана саме вбудованими інструментами безпеки, то користувачі можуть тимчасово відключити дані захисні функції системи, щоб підтвердити виявлену проблему.
Важливе зауваження. Незважаючи на той факт, що ризик залишити комп'ютерний пристрій тимчасово незахищеним відносно невеликий, передбачається, що користувачі розуміють наслідки того, що ніколи не рекомендується використовувати комп'ютер без активних інструментів захисту.

Відключення антивіруса «Захисника Windows».

Щоб тимчасово відключити антивірус «Захисника Windows», користувачам доведеться виконати наступний порядок покрокових дій.

     1. Відкрийте системний додаток «Безпека Windows» будь-яким прийнятним способом. Наприклад, натисніть в лівому нижньому куті робочого столу на «Панелі задач» на кнопку «Пуск». У головному призначеному для користувача меню «Windows» у списку встановлених системних служб і різноманітних додатків знайдете, використовуючи стандартні методи переміщення за допомогою колеса управління комп'ютерної миші або повзунка смуги прокрутки, і клацніть розділ «Безпека Windows» для безпосереднього переходу до шуканого додатка.

  

     2. На головній сторінці огляду доступних інструментів вбудованого захисного рішення виберіть вкладку «Захист від вірусів і загроз».

     3. Пошукайте на відповідній сторінці вкладки розділ «Параметри захисту від вірусів і інших погроз» і натисніть на текстове посилання «Керування налаштуваннями».

     4. У розділі «Захист в режимі реального часу» виберіть пункт «Вимкнути», призупинивши на короткий час функціонування антивірусного інструменту забезпечення безпеки системи.

Графічний тумблер змінить свій колір з активного синього на нейтральний білий, і додатково система повідомить користувача попереджувальним повідомленням про наявність уразливості.

Після виконання даного впорядкованого списку послідовних кроків переконайтеся, що «OneDrive» працює коректно, і не забудьте потім знову включити перемикач в розділі «Захист в режимі реального часу» на кроці № «4» або перезавантажте комп'ютер для відновлення активного повноцінного захисту.

Відключення брандмауера «Захисника Windows».

Щоб відключити вбудований брандмауер «Захисника Windows», користувачам буде потрібно здійснити наступний упорядкований алгоритм послідовних дій.

     1. Відкрийте програму по забезпеченню комплексного захисту операційної системи «Захисник Windows» раніше описаним або іншим, більш прийнятним для кожного конкретного користувача, способом. Наприклад, натисніть на «Панелі задач» в правому нижньому кутку екрану на кнопку «Відображати приховані значки», виконану у вигляді схематичної стрілки «вгору», і відкрийте вкладену приховану панель. Пошукайте, серед доступних елементів, і натисніть на значок із зображенням щита, і потрібний додаток «Захисник Windows» буде негайно відкрито.

     2. На представленій сторінці огляду доступних інструментів безпеки перейдіть на вкладку «Брандмауер і безпеку мережі».


     3. На пов'язаної сторінці управління і забезпечення захисту мережевих підключень натисніть на текстове посилання назви мережі, яка містить характеристику «(активний)».

     4. Переведіть перемикач розділу «Брандмауер Захисника Windows» в положення «Вимкнути». Тим самим припинивши виконання закладених функцій захисних дій. 

Графічний індикатор тумблера змінить активний синій колір на нейтральний білий, і система додатково повідомить користувачів попереджає повідомленням про наявність потенційних загроз через відключеного брандмауера.

Після виконання описаних послідовних дій переконайтеся, що додаток «OneDrive» успішно синхронізує всі файли, а потім знову ввімкніть «Брандмауер Захисника Windows» виконавши дії, представлені в кроці № «4», для відновлення режиму повноцінного забезпечення мережевої безпеки.

Якщо користувачами використовується сторонній антивірус або брандмауер, то обов'язково зверніться на веб-сайт підтримки постачальника програмного забезпечення для отримання більш докладної інформації про те, як відключити функцію безпеки.

Відключення налаштувань проксі-сервера.

Хмарний додаток «OneDrive» не підтримує аутентифіковані проксі-сервера, і, в окремих випадках, відсутність можливості робити синхронізацію файлів може бути прямо пов'язане саме з даним фактором. Тому користувачі можуть тимчасово відключити цю функцію, щоб переглянути, чи здатна дана операція вирішити проблему синхронізації. Для зміни налаштувань проксі-сервера користувачам необхідно скористатися наступним покроковим впорядкованим алгоритмом дій.

     1. Відкрийте програму «Параметри», скориставшись раніше представленим способом, або застосувавши інший спосіб, який індивідуально підходить для кожного користувача персонально. Наприклад, клацніть правою кнопкою миші по кнопці «Пуск» на «Панелі задач» в лівому нижньому кутку екрану або натисніть спільно комбінацію клавіш «Windows + X», і відкрийте контекстне меню «Дослідного користувача», в якому з пропонованих варіантів встановлених системних додатків і можливих дій виберіть розділ «Параметри» для прямого і безпосереднього доступу до шуканого інструменту.

     2. На основній сторінці доступних системних налаштувань перейдіть на вкладку «Мережа та Інтернет».

     3. У лівій бічній панелі сторінки пов'язаної вкладки виберіть з доступних варіантів розділ «Проксі-сервер».
     4. У правій панелі вікна в розділі «Автоматичне налаштування проксі-сервера» представлено два регульованих параметра, кожен з яких мае власний перемикач. Встановіть перший з доступних перемикачів в рядку «Визначати параметри автоматично» в положення «Вкл.»/«Увімк.» (забарвлення перемикача прийме активний синій колір).
     5. У наступному рядку «Використовувати сценарій налаштувань» задайте тумблеру значення «Вимкнути» (перемикач прийме нейтральне біле забарвлення).

     6. Використовуючи повзунок смуги переміщення або колесо управління комп'ютерної миші, перейдіть в розділ «Налаштування проксі вручну» і відключіть тумблер в рядку «Використовувати проксі-сервер», встановивши його в положення «Вимк.» (фонове забарвлення перемикача прийме нейтральний білий колір).

Тепер, по завершенню представлених покрокових дій, клієнт «OneDrive» повинен почати здійснювати коректну синхронізацію файлів в хмарному сховищі і між пристроями.

Як виправити проблеми з синхронізацією за допомогою скидання налаштувань програми «OneDrive»?

Вбудоване хмарне рішення «OneDrive», як і багато прикладних програм, включає в себе можливість скидання налаштувань клієнта, виконання якого здатне виправити багато можливих проблем синхронізації на комп'ютері користувача.

Щоб виконати скидання налаштувань додатка «OneDrive», користувачам буде потрібно виконати наступний упорядкований алгоритм покрокових дій.

     1. Для досягнення бажаного результату необхідно запустити додаток «Командний рядок» з правами адміністратора. В операційній системі «Windows 10» є кілька способів відкрити шуканий додаток, що володіє відповідними дозволами. Наприклад, натисніть на «Панелі задач» в нижньому лівому кутку екран на кнопку «Пошук», виконану у вигляді лупи, і відкрийте пошукову панель. У рядку запиту введіть фразу «командний рядок» або «cmd». У розділі «Краща відповідність», після проведеного пошуку відповідних варіантів, буде відображений підсумковий результат. Клацніть його правою кнопкою миші і у спливаючому контекстному меню виберіть розділ «Запуск від імені адміністратора». Або в бічному меню пошукової панелі натисніть на аналогічну кнопку «Запуск від імені адміністратора» для миттєвого прямого доступу до шуканого додатка.

     2. У вікні програми «Адміністратор: Командний рядок» введіть або скопіюйте і вставте у відповідному рядку наступну команду, а потім натисніть клавішу «Введення»/«Enter» на клавіатурі для виконання (набір команди необхідно здійснювати без зовнішніх лапок):

% localappdata%\Microsoft\OneDrive\onedrive.exe /reset

     3. Тепер відкрийте головне меню користувача «Пуск», відшукайте, в переліку доступних додатків, і клацніть лівою кнопкою миші розділ «OneDrive» для його безпосереднього запуску.

Після виконання вищеописаних покрокових дій, в додатку «OneDrive» будуть скинуті всі параметри і проведений процес повної ресинхронізації.

Як усунути проблеми з синхронізацією за допомогою перевстановлення додатка «OneDrive»?

Одним з можливих і дієвих методів виправлення проблеми синхронізації файлів в додатку «OneDrive» в операційній системі «Windows 10» є безпосереднє видалення встановленої програми і подальша повторна установка хмарного рішення на призначений для користувача комп'ютерний пристрій.

Видалення програми «OneDrive».

Щоб швидко видалити хмарний додаток «OneDrive» з комп'ютерного пристрою під керуванням операційної системи «Windows 10», слід виконати, пропонований далі, простий упорядкований покроковий алгоритм дій.

     1. Для безпосереднього здійснення процесу видалення користувачам доведеться скористатися можливостями системного додатку «Параметри», відкрити яке можна багатьма різними способами. Наприклад, натисніть на «Панелі задач» в правому нижньому куті робочого столу на кнопку «Центр повідомлень Windows». У спливаючій бічній панелі центру натисніть на кнопку швидкого дії «Всі параметри», розташовану в нижній її частині, і шуканий додаток буде негайно відкрито.

     2. На головній сторінці програми «Параметри» клацніть лівою кнопкою миші вкладку «Програми».

     3. У лівій бічній панелі, що відкрилась, перейдіть в розділ «Додатки та можливості».
     4. В пов'язаній правій панелі вікна в однойменному розділі «Програми та можливості» відшукайте серед доступного вмісту рядок «Microsoft OneDrive».
Примітка. Якщо кількість встановлених на комп'ютерному пристрої додатків велика, то можна набрати в поле введення пошукового запиту фразу «OneDrive». Система миттєво обробить запит, виявить і відобразить рядок шуканого додатку.

     5. Клацніть лівою кнопкою миші виявлений результат «Microsoft OneDrive» і відкрийте приховану вкладену панель, що містить кнопки управління.
     6. Натисніть на кнопку «Видалити».
     7. Система попросить користувачів підтвердити задану команду і відобразить попередження «Ця програма та всі його дані будуть видалені». Повторно натисніть на кнопку «Видалити» для запуску обраної процедури.

Після того, як користувачі виконають описаний алгоритм упорядкованих кроків, хмарний додаток «OneDrive» буде видалено на даному комп'ютерному пристрої.

Щоб встановити програму «OneDrive».

Після успішного видалення програми «OneDrive», наступним етапом слід виконати його безпосереднє встановлення. Для цього в операційній системі «Windows 10» користувачам доведеться виконати такі прості покрокові алгоритми упорядкованих дій.

     1. Відкрийте найбільш бажаний, виходячи з особистих переваг кожного конкретного користувача, веб-браузер і здійсните перехід на офіційний веб-сайт «OneDrive», набравши в адресному рядку наступну адресу: https://onedrive.live.com/about/ru-ru/ download /.
     2. Під кнопкою «Запустити OneDrive», в центральній частині сторінки сайту, натисніть на текстове посилання «Натисніть тут, щоб почати скачування».

     3. Перейдіть в провіднику файлів «Windows» до місця розташування завантажених елементів і двічі клацніть файл «OneDriveSetup.exe», щоб запустити установку програми.

Порада. Якщо на призначеному для користувача комп'ютерному пристрої встановлена остання версія операційної системи «Windows 10», то налаштування «OneDrive» завершиться в автоматичному режимі.
     4. Натисніть на кнопку «Пуск» на «Панелі задач» в нижньому лівому кутку екрана і у відкритому головному меню «Windows», виберіть, з доступних варіантів, задіюючи стандартні методи переміщення за допомогою колеса управління комп'ютерної миші або повзунка смуги прокрутки, розділ «OneDrive », щоб запустити встановлену програму.

Після того, як даний алгоритм послідовних кроків буде виконаний, майстер-інсталятор додасть найостаннішу версію хмарного додатка «OneDrive», що, з великою часткою ймовірності, виправить існуючі проблеми з синхронізацією файлів.

Крім того, якщо остання версія «OneDrive» не працює, то користувачі можуть приєднатися до програми попередньої оцінки «OneDrive», щоб випробувати новітню версію програми, яка може включати виправлення проблем із синхронізацією, присутніх на даному етапі.

Як позбутися від проблем з синхронізацією файлів в додатку «OneDrive» за допомогою перевстановлення пакету «Microsoft Office»?

Комплексний пакет офісних додатків «Microsoft Office», встановлений безпосередньо на призначеному для користувача комп'ютерному пристрої, може іноді приводити до розвитку конфліктних ситуацій з клієнтом синхронізації «OneDrive», і звичайнн перевстановлення пакету додатків може вирішити дану проблему. Процес перевстановлення «Microsoft Office» складається з двох етапів і далі ми докладніше їх розглянемо.

Видалення програмного забезпечення «Microsoft Office».

Щоб видалити пакет офісних програм «Microsoft Office» необхідно виконати простий покроковий алгоритм послідовних дій.

     1. Відкрийте будь-яким з відомих, раніше поданих в цьому посібнику, або найбільш зручним способом системний додаток «Параметри». Наприклад, натисніть спільне поєднання клавіш «Windows + I» і додаток «Параметри» буде запущено миттєво.
     2. На головній сторінці представлених варіантів налаштувань виберіть вкладку «Програми».

     3. Перейдіть на нову відкриту сторінку вікна в лівій бічній панелі в розділ «Додатки та можливості».
     4. В однойменному розділі в правій панелі вікна відшукайте, задіюючи для переміщення по списку встановлених додатків повзунок смуги прокрутки або колесо управління комп'ютерної миші, рядок «Microsoft Office», або відразу добийтеся її відображення, набравши в поле пошукового запиту дане найменування пакету офісних додатків.

     5. Клацніть лівою кнопкою миші шуканий рядок «Microsoft Office», і у щойно відкритому вкладеному прихованому меню, що містить кнопки управління, натисніть на кнопку «Видалити».
     6. У попереджуючому спливаючому системному повідомленні «Ця програма та всі його дані будуть видалені» натисніть повторно на кнопку «Видалити» для підтвердження заданого дії.

Після виконання послідовного алгоритму дій користувачі можуть встановити заново пакет офісних додатків, щоб перевірити, чи вирішить дана операція проблему із синхронізацією файлів в додатку «OneDrive».

Встановлення офісного пакету додатків «Microsoft Office».

Щоб встановити нову доступну версію програмного забезпечення «Microsoft Office», користувачам доведеться виконати наступний покроковий алгоритм упорядкованих дій.

     1. Відкрийте офіційний веб-сайт «Microsoft Office», запустивши персонально бажаний веб-браузер і набравши в адресному рядку браузера відповідну адресу: https://www.microsoft.com/ru-ru/microsoft-365.
     2. Увійдіть в обліковий запис «Microsoft», пов'язаний з додатком «Microsoft Office».
     3. Натисніть на кнопку «Встановити Office», представлену на відповідній веб-сторінці.

     4. Двічі клацніть майстер-інсталятор, щоб запустити процес установки програми «Microsoft Office» на своєму пристрої.

Після виконання представлених покрокових дій хмарний додаток «OneDrive» більше не повинен конфліктувати з пакетом офісних програм «Microsoft Office», і всі призначені для користувача документи та інші файли повинні почати синхронізуватися в звичайному режимі.

Ми, в основному, орієнтуємо цей посібник на споживчу версію хмарного рішення «OneDrive», але більшість порад повинні допомогти вирішити можливі проблеми з синхронізацією файлів і в додатку «OneDrive для бізнесу».

Висновок.

Стрімкий розвиток персональних комп'ютерних пристроїв значно прискорило і незаперечно сприяло більшою мірою поширенню і щоденного задіяння великої кількості різноманітних видів призначених для користувача даних, представлених в електронно-цифровому форматі.

Масова популяризація і надзвичайний ріст доступних масивів даних змушує користувачів як для зберігання, так і для зручності переміщення або обміну використовувати хмарні рішення, що пропонують віддалені сховища для дистанційної взаємодії з інформаційними матеріалами.

Одним з найбільш затребуваним сервісів, що поставляються разом з найпоширенішою операційною системою в світі «Windows», є додаток «Microsoft OneDrive». Даний хмарний продукт в автоматичному режимі синхронізує призначені для користувача файли і надає до них доступ з будь-якого комп'ютерного пристрою при наявності відповідної облікового запису. Однак не завжди вдається успішно синхронізувати необхідні файли, що може викликати значні незручності і непередбачувані труднощі для користувачів.

І якщо така проблема виникла, то застосовуючи отримані знання щодо усунення можливих неполадок синхронізації файлів в додатку «OneDrive», докладно представлені в цьому посібнику по операційній системі «Windows 10», користувачі зможуть швидко усунути можливу несправність і відновити затребувану операцію синхронізації для подальшої взаємодії зі своїми файлами.

Отправить комментарий

Добавлять новые комментарии запрещено.*

Новые Старые