Усунення помилки 0xc000007b під час запуску програми Origin.

Спосіб 1: Перевстановлення клієнтського додатка.

Найбільш часто розглядаєма помилка повідомляє, що деякі файли програми-клієнта сервісу від Electronic Arts виявилися пошкоджені. Так як в цьому рішенні засіб автоматичної перевірки і відновлення цілісності файлів поки недосконалий, найкращим методом усунення проблеми буде повне перевстановлення всього комплекту ПЗ.

     1. Почати необхідно з деінсталяції клієнта будь-яким підходящим способом. Ми рекомендуємо скористатися сторонніми дєїнсталлятора, оскільки в них присутній інструментарій пошуку і видалення залишкових даних.

У наведеному прикладі, буде використана безкоштовна версія ПЗ CCleaner. Ви можете завантажити безкоштовну версію CCleaner з офіційного сайту: https://www.ccleaner.com/ru-ru/ccleaner/download


      2. Після стирання/видалення софта, все-таки рекомендується самостійно перевірити наявність залишків в файлової системі - перейдіть за наступними адресами:

  • C:\Пользователи\*Имя пользователя*\AppData\Local\Origin\
  • C:\Пользователи\*Имя пользователя*\AppData\Roaming\Origin\
  • C:\ProgramData\Origin\
  • C:\Program Files\Origin\
  • C:\Program Files (x86)\Origin\

Зверніть увагу! Якщо ви встановлювали Оріджін в місце, не за замовчуванням, початок адреси може відрізнятися!

     3. Далі переконаєтеся, що в цих папках не залишилося ніяких файлів і підкаталогів - якщо такі будуть виявлені, видаліть їх (поєднання клавіш Shift + Del ).

     4. На цьому етапі перезавантажте комп'ютер, а після повного запуску системи завантажте останню версію інсталятора Origin.

Завантажте Origin з офіційного сайту: https://www.origin.com/nld/ru-ru/store/download 

     5. Проведіть установку програмного пакета, при цьому рекомендується запускати виконуваний файл від імені адміністратора.



     6. Перед початком процедури краще зняти позначку вибору з пункту «Встановіть технічний передперегляд версій клієнта Origin», оскільки багато в чому проблема, яка розглядається викликається саме бета-версією програмного забезпечення.

Після виконання інсталяції перевірте наявність помилки - вона напевно повинна пропасти.

Спосіб 2: Робота з проблемними файлами.

Іноді перевстановлення сервісу виявляється неможливою, і в якості альтернативи йому ми можемо запропонувати виконання ряду дій з файлами, які викликають появу даної помилки.

     1. Повністю закрийте Оріджін і перейдіть в його кореневий каталог, за замовчуванням він наступний:

  • для x64 систем – C:\Program Files\Origin\
  • для x86 систем – C:\Program Files (x86)\Origin\

     2. Знайдіть файл або файли, які вказані в тексті помилки. Одним з найбільш частих є igoproxy64.exe, клікніть по ньому правою кнопкою миші і виберіть пункт «Перейменувати».


Можна замінити останній символ, наприклад, вказавши ім'я як igoproxy65.exe.


Запустіть клієнт сервісу і перевірте наявність проблеми. Якщо вона пропала - вітаємо, якщо не допомогло - переходьте до наступного кроку.

     3. У ситуаціях, коли перейменування не принесло результату, слід виконати видалення проблемних даних. Для початку рекомендується просто перемістити їх в корзину - закрийте Оріджін і перейдіть в його кореневу папку, потім знову клікніть по файлу ПКМ і виберіть опцію «Видалити».

Запустіть програму і почекайте, поки вона довантажить відсутні дані - тепер помилка точно не повинна вас турбувати.

На жаль, в деяких випадках даний метод теж виявляється неефективним, так що будьте готові до цього і обов'язково ознайомтесь з іншими варіантами, представленими в цій статті.

Спосіб 3: Відключення контролю облікових записів.

Іноді розглядаємий збій з'являється внаслідок несвоєчасної реакції системи контролю облікових записів (UAC) на запити з боку компонентів Origin: файли з тексту помилки вимагають для запуску наявності повноважень адміністратора, які ОС з тих чи інших причин не може видати, що і призводить до появи проблеми. Надійним, але небезпечним рішенням буде відключення UAC.

Спосіб 4: Оновлення програмних компонентів.

Часом причина збою полягає не в самому Origin, а в установленому в системі службовому софті: драйвери відеокарти і/або пакетах DirectX і Microsoft .NET Framework. Справа в тому, що для коректної роботи сервісу потрібні останні доступні версії цього ПО, і при використанні застарілих можливе виникнення помилок. Якщо зазначені компоненти давно не оновлювалися, хорошим рішенням буде всановлення оновлень та нових версій ПЗ.

Для оновлення драйверів, як варіант, використовуйте DriverPack. При цьому, настійно рекомендую вам в ручному режимі, перевірити і при наявності, скачати свіжі драйвера з офіційних сайтів обладнання для кожного пристрою і встановити їх:

Оновіть/встановіть наступне ПЗ з офіційних сатів.

     1. Microsoft .NET Framework 4.8

     2. Visual C++ Redistributable

     3. DirectX

Завантажте повну версію DirectX з офіційного сайту Microsoft

Спосіб 5: Перевірка і відновлення системних файлів.

Оріджін і подібні йому сервіси активно взаємодіють з системними бібліотеками Віндовс, і пошкодження останніх позначається на роботі цього ПЗ, в тому числі і у вигляді даної помилки. Тому якщо жоден з вищенаведених методів не привів до позитивного ефекту, варто зайнятися перевіркою системних файлів і відновити їх при необхідності.

     1. Запустіть Командний рядок від імені адміністратора (натисніть Win + X, виберіть Командний рядок (запуск від адміністратора)). У вікні, надрукуйте:

sfc /scannow

і натисніть Enter. 

     2. Дочекайтеся закінчення перевірки. Якщо у вас ОС Windows 10 і в ході перевірки sfc /scannow, були знайдені помилки, які не були виправлені (система не змогла їх виправити), виконайте перевірку Dism. Натисніть Win + X, виберіть Командний рядок (запуск від адміністратора) або PowerShell (запуск від адміністратора). У вікні, надрукуйте: 

Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

і натисніть Enter.

Після завершення, повторно повторіть перевірку цілісності системних файлів. Для цього в Командному рядку (для ОС Windows 7, запуск від адміністратора) або PowerShell (для ОС Windows 10, запуск від адміністратора) надрукуйте:

sfc /scannow
Примітка. Якщо у вас ОС Windows 7 і система після виконання sfc /scannow не змогла виправити ушкодження, надрукуйте в Командному рядку від імені адміністратора:

DISM /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Після виконнання операції, повторіть sfc /scannow

Зверніть увагу, що в ОС Windows 7, щоб працював параметр DISM /ScanHealth потрібно встановити окреме оновлення KB2966583 (інакше при запуску DISM буде з'являтися "Помилка 87. Параметр ScanHealth не розпізнано в цьому контексті").

Отправить комментарий

Добавлять новые комментарии запрещено.*

Новые Старые